Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røde prikker?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-06, 12:45   #141
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Røde prikker?

Avsporinger er jo ikke nødvendigvis personforfølgelse eller drittslenging eller annet negativt - men kan jo være avsindig morsomt. Det var vel ikke det som ble ment.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 12:46   #142
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Avsporinger er jo ikke nødvendigvis personforfølgelse eller drittslenging eller annet negativt - men kan jo være avsindig morsomt. Det var vel ikke det som ble ment.

Avsindig morsomme prikke-kommentarer tror jeg de fleste setter pris på.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 14:28   #143
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Avsindig morsomme prikke-kommentarer tror jeg de fleste setter pris på.

Men kanskje ikke at rubbel og bit blir kringkastet og åpent for alle? Nei, jeg syns dette var en særs dårlig idé. For meg vil dette føles som et hinder. Og ikke fordi jeg slenger dritt, de er faktisk de grønne prikkene jeg vil ha private. Jeg skriver ikke noe verre på en rød prikk en hva jeg skriver åpent i forumet.

Gammel 23-10-06, 14:37   #144
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Det er de grønne prikkene jeg også anser som de mest private. Så hvis de skal vises blir det nok veldig mange prikker uten kommentar fra min side …

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 14:39   #145
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fatter ikke hvorfor vi skal ha regler for hvordan vi skal bruke prikkene. Er ikke det slik at forumets kultur dannes av medlemmene? I dag er det kultur for å bruke prikkene til mer private kommentarer. Skal vi nå få tredd over ørene at det er feil kultur og at ledelsen vil forsøke å endre den? Dette klinger dårlig i mine ører.

Gammel 23-10-06, 14:41   #146
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det er de grønne prikkene jeg også anser som de mest private. Så hvis de skal vises blir det nok veldig mange prikker uten kommentar fra min side …

Litt nysgjerrig på hva slags private grønne prikker den selverklærte sjarmøren Ryli sender rundt!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 14:44   #147
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Litt nysgjerrig på hva slags private grønne prikker den selverklærte sjarmøren Ryli sender rundt!

Du har vel fått prikker av meg du også?

Gammel 23-10-06, 14:46   #148
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har vel fått prikker av meg du også?

Det er sant, men jeg trodde jo selvfølgelig at jeg var spesiell. *sjalu*

Gammel 23-10-06, 14:47   #149
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er sant, men jeg trodde jo selvfølgelig at jeg var spesiell. *sjalu*

Det er selvsagt derfor Ryli er så redd for at alle skal få se prikkene hans.

Gammel 23-10-06, 14:50   #150
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er selvsagt derfor Ryli er så redd for at alle skal få se prikkene hans.

Skjønner ikke hva du snakker om.

Gammel 23-10-06, 14:51   #151
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Mannfolk. *dypt skuffet*

Gammel 23-10-06, 14:52   #152
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Jeg fatter ikke hvorfor vi skal ha regler for hvordan vi skal bruke prikkene. Er ikke det slik at forumets kultur dannes av medlemmene? I dag er det kultur for å bruke prikkene til mer private kommentarer. Skal vi nå få tredd over ørene at det er feil kultur og at ledelsen vil forsøke å endre den? Dette klinger dårlig i mine ører.

Fordi admin ytrer sin subjektive mening så betyr ikke det at det er gjeldene regler og at alle som strider mot dem blir et hode kortere. Jeg har forstått det slik at dere ønsker å bruke prikkene som mini-pm, så da vil jeg undersøke muligheten for å gjøre systemet mini-pm-vennlig også.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 14:53   #153
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Fordi admin ytrer sin subjektive mening så betyr ikke det at det er gjeldene regler og at alle som strider mot dem blir et hode kortere. Jeg har forstått det slik at dere ønsker å bruke prikkene som mini-pm, så da vil jeg undersøke muligheten for å gjøre systemet mini-pm-vennlig også.

Det var flink admin det! *klapper på hodet*

Gammel 23-10-06, 14:56   #154
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi admin ytrer sin subjektive mening så betyr ikke det at det er gjeldene regler og at alle som strider mot dem blir et hode kortere.

Du må huske hva mange av oss er vant til når det gjelder adminer og regeltolking da. Vi må jo teste grensene her på det nye forumet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-06, 15:01   #155
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer alt for sent inn i diskusjonen, men jeg synes det er dumt å tenke på "kollektiv avstraffelse" for noe som bare noen få driver på med. Jeg synes ikke det er verre enn at den som blir fornærmet "outer" prikkene. ala: Jeg fikk denne på rød prikk fra deg: <ett eller annet skrevet her> og jeg kan bare si takk i like måte!

Jeg skulle jo tror at hvis man ikke tar fem øre for å slenge med leppa til andre så kan man vel "oute" prikkene fra dem også? Husk at når trollene kommer ut i sola så sprekker de.

Gammel 23-10-06, 15:13   #156
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

*forbanner regelen om at jeg må gi prikker til x antall personer før jeg får sendt en "Beklager-så-mye-at-du-fikk-greie-på-det-på-denne-måten-skal-vi-møtes-hjemme-hos-meg-i-kveld-og-snakke-ut-over-en-flaske-rødvin" -flørtesmiskeprikk til alfaCharlie*

Gammel 23-10-06, 15:16   #157
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine røde prikker sitter ganske langt inne, hittil er den ikke brukt på dette forumet. Men jeg jobber mentalt med å trykke på den røde knappen.

Mine røde vil gå til innlegg som jeg synes er ufine, eller som uttrykker holdninger jeg mener er hårreisende.

Gammel 23-10-06, 15:16   #158
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

*forbanner regelen om at jeg må gi prikker til x antall personer før jeg får sendt en "Beklager-så-mye-at-du-fikk-greie-på-det-på-denne-måten-skal-vi-møtes-hjemme-hos-meg-i-kveld-og-snakke-ut-over-en-flaske-rødvin" -flørtesmiskeprikk til alfaCharlie*

Dette må da virkelig kalles prikkeouting!

Gammel 23-10-06, 15:18   #159
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Standard

Jeg har lest et sted at det er lov å oute prikker her på forumet, så det er vel ikke noe galt i det?

Gammel 23-10-06, 15:19   #160
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg har lest et sted at det er lov å oute prikker her på forumet, så det er vel ikke noe galt i det?

Nei, ikke så lenge det er sånne prikker!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:44.