|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Smugleser
|
![]() Sv: Røde prikker?Avsporinger er jo ikke nødvendigvis personforfølgelse eller drittslenging eller annet negativt - men kan jo være avsindig morsomt. Det var vel ikke det som ble ment.
![]() |
#142 |
Administrator
|
![]() Sv: Røde prikker?
Avsindig morsomme prikke-kommentarer tror jeg de fleste setter pris på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
frakoblet
|
Men kanskje ikke at rubbel og bit blir kringkastet og åpent for alle? Nei, jeg syns dette var en særs dårlig idé. For meg vil dette føles som et hinder. Og ikke fordi jeg slenger dritt, de er faktisk de grønne prikkene jeg vil ha private. Jeg skriver ikke noe verre på en rød prikk en hva jeg skriver åpent i forumet.
![]() |
#144 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røde prikker?Det er de grønne prikkene jeg også anser som de mest private. Så hvis de skal vises blir det nok veldig mange prikker uten kommentar fra min side … |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Pen. Så det så.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Røde prikker?Jeg fatter ikke hvorfor vi skal ha regler for hvordan vi skal bruke prikkene. Er ikke det slik at forumets kultur dannes av medlemmene? I dag er det kultur for å bruke prikkene til mer private kommentarer. Skal vi nå få tredd over ørene at det er feil kultur og at ledelsen vil forsøke å endre den? Dette klinger dårlig i mine ører.
![]() |
#146 |
|
Litt nysgjerrig på hva slags private grønne prikker den selverklærte sjarmøren Ryli sender rundt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
flisespikker
|
Det er selvsagt derfor Ryli er så redd for at alle skal få se prikkene hans.
![]() |
#152 |
Administrator
|
Fordi admin ytrer sin subjektive mening så betyr ikke det at det er gjeldene regler og at alle som strider mot dem blir et hode kortere. Jeg har forstått det slik at dere ønsker å bruke prikkene som mini-pm, så da vil jeg undersøke muligheten for å gjøre systemet mini-pm-vennlig også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Borte
|
Du må huske hva mange av oss er vant til når det gjelder adminer og regeltolking da. Vi må jo teste grensene her på det nye forumet.
![]() |
#155 |
Leser
|
![]() Sv: Røde prikker?Jeg kommer alt for sent inn i diskusjonen, men jeg synes det er dumt å tenke på "kollektiv avstraffelse" for noe som bare noen få driver på med. Jeg synes ikke det er verre enn at den som blir fornærmet "outer" prikkene. ala: Jeg fikk denne på rød prikk fra deg: <ett eller annet skrevet her> og jeg kan bare si takk i like måte!
![]() |
#156 |
lissom sjarmør
![]() Sv: Røde prikker?*forbanner regelen om at jeg må gi prikker til x antall personer før jeg får sendt en "Beklager-så-mye-at-du-fikk-greie-på-det-på-denne-måten-skal-vi-møtes-hjemme-hos-meg-i-kveld-og-snakke-ut-over-en-flaske-rødvin" -flørtesmiskeprikk til alfaCharlie* |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Røde prikker?Mine røde prikker sitter ganske langt inne, hittil er den ikke brukt på dette forumet. Men jeg jobber mentalt med å trykke på den røde knappen.
![]() |
#158 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
lissom sjarmør
![]() Sv: Røde prikker?Jeg har lest et sted at det er lov å oute prikker her på forumet, så det er vel ikke noe galt i det? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|