Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Mammatuss kommer ikke inn på FP

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-07, 07:30   #41
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Mammatuss kommer ikke inn på FP

Enda en grunn for å være glad man ikke har Telenor, og aldri skal ha det *noterer*

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 08:21   #42
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mammatuss kommer ikke inn på FP

Jeg kom heller ikke inn i går - bare noen timer på formiddagen. Telenor her også.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 08:29   #43
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Telenor vi også har. Så det er telenor sin skyld at min kveld ikke ble som den pleier.

Gammel 20-11-07, 08:51   #44
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Har visst Telenor vi også og kom ikke inn i går.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 09:05   #45
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Men jeg kom inn på alle andre sider jeg pleier å besøke. Merkelig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 09:05   #46
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Aaahhh. Endelig inne. Til og med modder ble utestengt, så det positive er vel at Telenor ikke driver forskjellsbehandling.

Jeg fikk lest en halv bok og lagt meg før elleve i går. Kanskje jeg skulle utestenge meg selv av og til?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 09:06   #47
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kom ikke inn på hverken FP, lavkarbo.no eller selvrealisering.no. Alt annet kom jeg inn på.

Gammel 20-11-07, 09:06   #48
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Vi har ups og det virker :melder ifra:

Barbalala kommer ikke inn... Jeg er ikke sikker på hva de har, men siden de bor på bygda så er det vel Telenor

På bygda du liksom....
Vi har Telenor.

Fikk litt abstinenser i går kveld ja

Gammel 20-11-07, 09:27   #49
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kom heller ikke inn i går, hadde visse drag av panikk utover kvelden. Men det går bra nå, puster kontrollert :rolig inn, rolig ut, rolig inn, rolig ut:

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 09:53   #50
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde problemer i går og i dag.

Men så kuttet jeg ut hurtigmenyen og skrev adressen inn manuelt. Da gikk det.

Prøvde igjen med hurtigmenyen og det samme skjedde.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 09:57   #51
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg hadde problemer i går og i dag.

Men så kuttet jeg ut hurtigmenyen og skrev adressen inn manuelt. Da gikk det.

Prøvde igjen med hurtigmenyen og det samme skjedde.

Jeg prøvde det også, til og med en annen datamaskin, men fånyttes. Kjente abstinensene kom her også. Fy så avhengig man kan bli altså.

Gammel 20-11-07, 09:58   #52
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg kom heller ikke inn i går - bare noen timer på formiddagen. Telenor her også.

Samme her.

Gammel 20-11-07, 10:00   #53
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Jeg prøvde det også, til og med en annen datamaskin, men fånyttes. Kjente abstinensene kom her også. Fy så avhengig man kan bli altså.

Jeg prøvde telenor kundeservice. De var veldig hjelpsomme. Sjekket om modemet mitt virket og trådløsnettet. Jeg prøvde fånyttes å si at jeg har akkurat lest dagens avis, men det hjalp liksom ikke.

Så skulle jeg ringe noen og betale 25 kroner minuttet for det måtte være min brannmur, at jeg sa ingen instillinger er endret, og det gjelder andre brukere også hjalp ikke.

Jeg slo av brannmuren da, ingen endring

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 10:09   #54
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Hadde også trøbbel med å komme inn på FP i går.
Ikke andre sider.

Gammel 20-11-07, 10:13   #55
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg kom ikke inn på hverken FP, lavkarbo.no eller selvrealisering.no. Alt annet kom jeg inn på.

Signerer denne...

Jeg ble litt småtussete utover kvelden.

Vi har combitell.. men det er vel Telenor det og sikkert.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 10:50   #56
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk også abstinenser i går, men regnet med at jeg ikke var utestengt både på FP og NM. Godt å være tilbake.

Gammel 20-11-07, 10:54   #57
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg tenker etter så har vi Tele2 på både jobben og hjemme nå, så det var vel derfor jeg ikke hadde problemer med å komme inn i går.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 11:27   #58
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Kom heller ikke inn i går kveld. Skyldte på mannen som hadde oppdatert nettleseren, men da var det sikkert Telenor her i gården også. Fikk lagt meg tidlig da.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 11:28   #59
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Eller snakker vi rett og slett om utestengelse her?
Har mammatuss slengt med leppa?

Jeg kom heller ikke inn i går, ei heller på NM, og jeg skal innrømme at jeg begynte å lure på hva jeg hadde klart å svare i de siste innleggene før jeg ble "utestengt"

Er det forresten slik det foregår da, om man er utestengt? At man ikke kommer inn på siden i det hele tatt?
Eller fungerer det mer som at man kan få titte på alt som skjer, men ikke får skrive noe selv?? (vet ikke hvem av alternativene som er verst jeg...)

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 11:31   #60
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg fikk også abstinenser i går, men regnet med at jeg ikke var utestengt både på FP og NM. Godt å være tilbake.

Og nå har jeg lest hele tråden, og skjønt at jeg ikke var alene

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.