Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Mammatuss kommer ikke inn på FP

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-07, 12:28   #61
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mammatuss kommer ikke inn på FP

Jeg har tydeligvis telenor jeg også.

FP ble borte for meg på formiddagen i går.

Gammel 20-11-07, 12:30   #62
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Er det forresten slik det foregår da, om man er utestengt? At man ikke kommer inn på siden i det hele tatt?
Eller fungerer det mer som at man kan få titte på alt som skjer, men ikke får skrive noe selv?? (vet ikke hvem av alternativene som er verst jeg...)

Man kommer til en side, hvor det står, at man er utestengt pga det og det, og når man har tilgang igjen.

:erfaren:

Gammel 20-11-07, 12:40   #63
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Man kommer til en side, hvor det står, at man er utestengt pga det og det, og når man har tilgang igjen.

Gammel 20-11-07, 12:40   #64
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg hadde problemer i går og i dag.

Men så kuttet jeg ut hurtigmenyen og skrev adressen inn manuelt. Da gikk det.

Prøvde igjen med hurtigmenyen og det samme skjedde.

Det var nok fordi "siden kan ikke vises" lå lagret i nettleserens mellomlager.

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Vi har combitell.. men det er vel Telenor det og sikkert.

Det er enkelte operatører som videreselger Telenors tjenester, ja. Problemet ligger ikke nødvendigvis hos Telenor i Norge, men langs den linjen Telenor eier/leier til USA der serverene står. NGT, tele2, mfl bruker en annen rute enn Telenor. For å se ruten kan du gå til kommandolinjen og skrive 'traceroute foreldreportalen.no' (Windows er det vel: 'tracert foreldreportalen.no'?).

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 12:43   #65
Albertine
Passiv

Standard

Jeg forsøkte til og med å sende MSN-melding til admin og ble brutalt nektet adgang den veien også. Alt annet fungerte bortsett fra deres forum og deres MSN. Merkelig. Ikke Telenor her.

(SMS funka ikke det heller. )

Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 13:01   #66
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg forsøkte til og med å sende MSN-melding til admin og ble brutalt nektet adgang den veien også. Alt annet fungerte bortsett fra deres forum og deres MSN. Merkelig. Ikke Telenor her.

(SMS funka ikke det heller. )

Iht IP så har du alfanett, som eies av telenor.

Jeg har ikke fått SMS fra deg, så jeg har ikke hatt anledning til å utsette den for noe brutalt.

Gammel 20-11-07, 13:03   #67
Albertine
Passiv

Standard

Men din fru fikk, midt i panikkanfallet.

Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 13:13   #68
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg utrolig lettet fordi jeg:

a) Endelig kom inn på FP igjen.

b) Ikke er den eneste som styres av mine nettvaner, og nesten får sammenbrudd om de brytes sånn helt uten videre ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 13:44   #69
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Uffda

Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 14:11   #70
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Og der stod det ALDRI I LIVET OM DU KOMMER DEG INN HER IGJEN! da eller.

Gammel 20-11-07, 16:26   #71
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

I henhold til IP-adressen din så har du BKK-bredbånd.

Hjemme som jeg var i går, da har jeg Telenor. Det er iallefall dem regningen kommer fra. På jobb har jeg BKK, men der var jeg ikke i går ,da jeg har fri på mandager (som regel). MEN sent i går kveld kom jeg ikke inn på nettet

Dette var merkelige greier. Viser ikke IP-adressen min der jeg er når jeg er på nett? Og i går var jeg ikke på BKK sin

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 19:45   #72
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom ikke inn. Livet var rett og slett ikke helt det samme. Jeg snoket til og med på NM i desperasjon.

...men glad nå.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 19:49   #73
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom ikke heller inn, fra igår på dagtid til idag tidlig. Vi er Telenorkunder.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 19:52   #74
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kom ikke inn. Livet var rett og slett ikke helt det samme. Jeg snoket til og med på NM i desperasjon.

...men glad nå.

Jeg kom ikke en gang inn på NM. Jeg vet ikke helt om jeg skal sukke eller le. Jeg tror jeg ler. Snodig at det kun var NM og FP som var borte? Kom inn alle andre steder.

Gammel 20-11-07, 20:15   #75
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Ikke jeg heller... I går altså, og vi har visst Telenor abo. Enkelte kvelder virker det bare veldig ustabilt, så jeg prøvde gjentatte ganger før jeg ga opp. Og kjente litt på hvor dårlig andre steder er sammenlignet med dette.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 20:44   #76
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kom heller ikke inn igår. Vi har Canal Digital endel av Telenor,men kom som mange andre her inn på andre sider.
Heldigvis ingen problemer idag :big grin:

Gammel 21-11-07, 08:19   #77
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Hjemme som jeg var i går, da har jeg Telenor. Det er iallefall dem regningen kommer fra. På jobb har jeg BKK, men der var jeg ikke i går ,da jeg har fri på mandager (som regel). MEN sent i går kveld kom jeg ikke inn på nettet

Dette var merkelige greier. Viser ikke IP-adressen min der jeg er når jeg er på nett? Og i går var jeg ikke på BKK sin

Du skrev innlegg fra BKK sitt nett i hvert fall, du brukte kanskje VPN?

Gammel 21-11-07, 10:04   #78
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg kom ikke en gang inn på NM. Jeg vet ikke helt om jeg skal sukke eller le. Jeg tror jeg ler. Snodig at det kun var NM og FP som var borte? Kom inn alle andre steder.

Var de to her også, pluss at jeg slet med msn. Jeg skulle installere msn, og kom fint inn på msn.no, men da jeg klikket på for å installere, så stoppet det helt opp.

Følte meg jo totalt avskåret fra omverden en stund.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:19.