|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Hva legger du i begrepet "harry"?Jeg aner virkelig ikke lenger. Da jeg i sommer opplevde at en person jeg syns er harry sa at NRK-lisensen var harry, så fant jeg ut at det begrepet umulig kan ha noen fast bestemt betydning. Jeg tenkte ganske mye på det i ettertid faktisk, og jeg har ikke brukt harrybegrepet siden dette skjedde. Grunnen til at jeg syns den personen var harry var at han var opptatt av biler og kjøretøyer, kjøre fort og har både kræsjet og taket pga. stor fart, syns kultur og kunst er tull, liker DDE og Hellbillies, handler billig kjøtt i Strømstad og snakker i evigheter om matpriser, har med seg treliters kartong med vodka på fest (ja, det fins faktisk) og en del andre ting som jeg har puttet under harrybegrepet. Men så syns jo han at jeg var harry som syns NRK-lisens er greit, så da vet jeg ikke lenger.
![]() |
#7 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hva legger du i begrepet "harry"?Mitt bilde av "harry" er en person med lange barter og "koteletter" som kjører rundt i en diger amerikaner, har dongrien litt ned på rumpa, slik at rørleggersprekken synes - og som røyker rullings.
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva legger du i begrepet "harry"?Jeg bruker vanligvis ordet ganske løst og udefinert - litt som jeg bruker "kult", mer som en umiddelbar subjektiv uformell vurdering enn som en gjennomtenkt klassifisering.
![]() |
#9 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva legger du i begrepet "harry"?Kan signere Inagh.
![]() |
#10 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Hva legger du i begrepet "harry"?Tidligere brukte jeg for det meste begrepet på alt jeg syntes var "ukult" om det sier noe. Men etter at en venninne misbruker ordet så til de grader har jeg nesten sluttet å bruke det. Alt hun ikke liker er pr def harry. Ufattelig irriterende. Nå bruker jeg det bare på klare tilfeller, f.eks fake r&r bukser, rullings, sota volvoer osv. Men jeg synes jo harry mennesker er ganske søte jeg da. Vi er innimellom i svinesund på rene shoppingturer og der ser man mange søte harry mennesker. Så kan det jo diskuteres om det er verst og synes de er søte, eller bare harry.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva legger du i begrepet "harry"?
Det var en veldig fin forklaring, syns jeg. Forøvrig har vel egentlig begrepet "harry" blitt så folkelig at det harry i seg selv å bruke odet "harry". |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva legger du i begrepet "harry"?Harry er å tro man er individualist når man kjøper dyrt og trendy.
![]() |
![]() |
#16 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva legger du i begrepet "harry"?
Ja.
![]() |
![]() |
|
|