|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva ville du ha foretrukket? | |||
| Hoppe i fallskjerm |
|
28 | 30,77% |
| Føre flyet som pilot |
|
63 | 69,23% |
| Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva appellerer mest til degDa jeg har hoppet fallskjerm litt under 100 ganger så må vel det bli svaret. Det gir en deilig kikk! Føre et fly er sikkert morsomt også, jeg har vært kjæreste med to piloter (en av dem småfly og den andre var jeg samboer med og han fløy jumbo). |
|
|
|
|
|
#44 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Hva appellerer mest til degSkulle gjrne svart begge deler jeg da.
|
|
|
#47 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva appellerer mest til degJeg skulle gjerne gjort begge deler, men jeg krysset av på å hoppe. Jeg har tandemhoppet én gang, og det er det mest fantastiske kicket jeg kan tenke meg. Det gjør jeg gjerne igjen.
|
|
|
#48 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva appellerer mest til degUten tvil vært pilot. Jeg hater å fly, hater å ikke ha kontroll over situasjoner. Hadde jeg kunnet fly og bestemt selv og hatt kontroll, da hadde det vært bedre. Det å kaste meg nådesløst ut i fritt-fall hadde vært det samme som å overlate livet mitt til sjebnen. Grøsser bare av tanken! |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva appellerer mest til degAldri i livet om jeg hadde hoppet i fallskjerm så da må det bli pilot.
|
|
|
|
#50 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva appellerer mest til degJeg kjenner meg selv så godt, at jeg er redd for at jeg opplæring og kompetanse til tross, ville vært i stand til å kunne gjøre feil. Dermed så virker begge forslagene for skremmende for meg. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva appellerer mest til degJeg har styrt et helekopter, ikke spesielt spennende....
|
|
|
#52 |
|
Leser
|
Sv: Hva appellerer mest til deg
Ååååååå!!! :misunnelig: Fortell da menneske! Hvilket helikopter, hvilken setting og ikke minst hvordan fikk du røkket til deg styrespaken? (Ja, for man bruker styrespake ikke sant?)
|
![]() |
|
|