|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er det uproft at legen har snusleppe under pasientsamtalen | |||
Ja, det er uproft |
![]() ![]() ![]() ![]() |
122 | 85,92% |
Hallo - snus gjør da ikke noe |
1 | 0,70% |
Tja - han kunne jo ha røyka i stedet - slutt å syt |
6 | 4,23% |
I couldn't care less |
13 | 9,15% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 142. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppei couldn't care less .
![]() |
#22 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeJeg synes snusleppe er gyselig uansett om det er en lege eller ferjemannskap, men at ferjemannskap har snusleppe bryr jeg meg ikke om. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeJeg syns snusleppe i jobbsituasjon generelt er uproft.
![]() |
#25 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeSnusleppe er både motbydelig og uprofft i alle formelle jobber, tja egentlig alle jobber der man omgås kunder/pasienter. Jeg synes feks. det stiller på linje med tyggis. Det ser helt idiotisk ut. Er folk klar over hvor teite de ser ut med snusleppe? Jeg får helt spader, virkelig.
![]() |
#26 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeBåde uhørt og ekkelt.
![]() |
#27 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeJeg krysset av på "I Couldnt care less", men jeg er ikke helt sikker på om jeg mener det.
![]() |
#29 |
Steiketakkehatar
![]() |
![]() Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeSnusleppe er særs uproft, særlig av en barnelege.
![]() |
#30 |
Passiv
|
![]() Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppe
Fytte, nå fikk jeg flashback også. De dampet begge to foran der, og det var ikke alltid jeg fikk lov til å ha oppe vinduet heller. Var det rart jeg spydde som en gris? Jeg kommenterte flere ganger at det luktet kvalmt, og at jeg ble bilsyk av det, men det øret ville de ikke høre på gitt. |
![]() |
![]() |
#31 |
Passiv
|
Merker at jeg blir stolt over mamman min nå - både hun og pappa røkte |
![]() |
![]() |
#32 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeLeger er jo mennesker.. Og med en slik stressende jobb, kan jeg godt forstå at noen velger å snuse. Om legen derimot skulle gjort det så åpenlyst er noe helt annet..
![]() |
#33 |
Slumrende Ullteppe
|
Åh - nå ble jeg enda mer glad i Lillemann sin reservebestemor!
![]() |
#34 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeJeg vet ikke helt jeg. Jeg synes vel at Lillemann sitt tilfelle er litt spesielt, og det ser jo ikke pent ut med snusleppe. Men det plager jo ingen andre så det er jo ikke et aspekt.
![]() |
#35 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeUproft og ulekkert. Hører ikke hjem i serviceyrker. Spyttet han også på gulvet ?
![]() |
#37 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeTror ikke jeg engang hadde lagt merke til det jeg, så I couldn't care less. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeI couldn´t care less. Eg synes Esme sitt innlegg var godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeKanskje han holdt på å kutte røyken?
![]() |
#40 |
flisespikker
|
![]() Sv: Påll - hvor proft er det når legen har snusleppeJeg synes det ser ekkelt og uproft ut, og at man som lege generelt burde unngå slikt, men Esme har gode poenger og jeg innrømmer gjerne at jeg som pasient ikke i utgangspunktet tenker så veldig på hvor lange og travle arbeidsdager legene har. (Og jeg "tåler" at folk ser ekle og uproffe ut på dette nivået, det er ikke noe jeg ville klaget på, bare en estetisk reaksjon.)
Sant nok - jeg krysset av på "det er uproft", men egentlig skulle jeg moderert meg til "det ser uproft ut". Litt som visse typer frisyrer, piercinger, ansiktsbehåring og slikt. Det er ikke viktig.
![]() |
|
|