|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Liker du musikken til Nick Cave? | |||
Ja, det gjør jeg! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 58,70% |
Niks! |
12 | 26,09% |
Nick hvem? |
7 | 15,22% |
Deltakere: 46. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
trøtt
|
![]() Sv: Jeg bare lurer...
Jeg var og på den konserten i konserthuset. Ubetalelig! Har også sett ham på Roskilde og Kalvøya med the Bad Seeds.
Ja, nesten hele albumet "the Boatmans call". |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
***al-logisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i huset bortenfor huset bortenfor huset til hans butikk
![]() ![]() |
Enig. Nick Cave er j..... bra, men han tilhører liksom ikke det daglige brød.
Great to play with whilst your thinking up your great thoughts of the day. Twist it, pull it, squidge it, or even bounce it, this putty is really versatile and is a great stress reliever too! Plus it's non-toxic and doesn't stain. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
-
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du sett Ghosts... of the Civil Dead? Og hvis ikke, er du sikker på at du vil? Riktignok er filmen god, men den er definitivt ikke på listen over filmer jeg har lyst til å se om igjen. Sist redigert av Benmurphy : 24-10-06 kl 14:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Glamorøs
|
Nei, jeg teller veldig på knappene på den der. Som stor fan både av musikken og litteraturen hans har jeg veldig lyst, men Glitter-etter-barn tåler ikke spesielt mye lenger. Skjer det noe med barn eller veldig uskyldige mennesker har jeg det vondt i lang tid etterpå.
![]() |
#29 |
-
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå er Ghosts... of the Civil Dead rimelig fri for uskyldige da. (Fritt vilt derimot
Da tror jeg dessverre Ghosts... of the Civil Dead får fraråding fra meg. Jeg har riktignok ikke sett den siden den var ganske ny (kanskje i '89), men jeg husker den som svært brutal både visuelt og psykologisk. Den er i likhet med f.eks A Clockwork Orange og Henry: Portait of A Serial Killer ikke en film der man danser ut av kinosalen styrket i troen på menneskeheten, for å si det forsiktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Glamorøs
|
Det der er så rart, jeg har hørt flere nevne Henry.. som disturbing. Jeg holdt på å boble over av undertrykt fnising når jeg så den. Kan ha noe med at jeg så den på filmklubb med øl innabords, men jeg syns skuespillerprestasjonene var så labre at jeg greide ikke å få noe forhold til den ganske jævlige historien bak.
Det kan du nok ha rett i. Jeg har blitt helt patetisk. Jeg tåler ingenting, spesielt når det er barn involvert. Det som er enda verre er at jeg har mistet masse humor, spesielt hvis den er litt sånn på bekostning av barn. Kommer ikke på noen konkrete eksempler, men direkte humørsløs i enkelte situasjoner har jeg blitt.
![]() |
#31 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() |
#32 |
Passiv
|
![]() Sv: Jeg bare lurer...Vi har han i cd hyllen vår |
![]() |
![]() |
#33 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Jeg bare lurer...Nick Cave er bra. Jeg er ikke noen kjempefan, men liker musikken hans, og ikke minst stilen hans.
![]() |
#34 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg bare lurer...Har hørt han live, og likte det. Men har aldri hørt noe på han ellers. Tips til låter, folkens? |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Epikur
|
![]() Sv: Jeg bare lurer...Var på konsert med ham i Bergen 1999. Fantastisk musikk, flotte tekster. Jeg er veldig glad i det dystre, da.
![]() |
#36 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Jeg bare lurer...Jeg er egentlig ikke fan, men har sett han live på Quarten i 94 eller 95? Det er ihvertfall lenge siden ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
godt brukt
|
![]() Sv: Jeg bare lurer...jo liker Nick jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lille tyrann