|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva er det med dagens generasjon?
Jeg tror jeg skjønner hva du mener. I slike tilfeller burde skolen gjøre avtaler med foreldrene slik at handlinger får konsekvenser. Skal man få noen endring så er en viktig ting og det er samarbeid skole og hjem. Jeg har inntrykk av at ungdomsskolene er dårligere på å samarbeide med hjemmet enn det vi ser i barneskolen. Mulig det er noe jeg innbiller meg eller at foreldre kanskje er mer uengasjerte når barn blir ungdom. Eller er det ungdomsskolen som ikke innbyr til samarbeid slik som vi ser i barneskolen, vanligvis.....? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det med dagens generasjon?Jeg er enig at vi må leke med ord og tall sammen med barna, hjelpe dem å lese ordene, øve på ord og tall osv..
![]() |
#23 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva er det med dagens generasjon?Barn som blir lest for som små, blir glade i å lese selv som eldre.
![]() |
#24 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva er det med dagens generasjon?Jeg må si meg enig i mye av det Michayla skriver her.
![]() |
#25 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva er det med dagens generasjon?
Ja, de blir gjerne glad i å lese.
![]() |
#26 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva er det med dagens generasjon?Oppfordre til lesing er en ting, men å presse foreldrene er en annen ting.
![]() |
|
|