|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
One of These Days
|
Oppskrift på leverpostei?Jeg har prøvde tre ganger å lage hjemmelaget leverpostei, men ingen av oppskriftene jeg har prøvd har vært supergode, allrighte, men ikke Oppskriften med store bokstaver. Noen som har en oppskrift på en god leverpostei? Gjerne med litt krydder. Det er problemet på de jeg har laget, at det har vært lite smak. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Opprksift på leverpostei?Å ja! Pappa lager hvert år. Han bruker en oppskrift fra en gammel kokebok... Kjører på med nellikspiker og annen julekrydder. Han har oppi sildefileter, vet jeg.
|
|
|
#5 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Oppskrift på leverpostei?Denne kaller Brimi for grunnoppskrift og så kan man krydre etter eget ønske.
|
|
|
#7 |
|
One of These Days
|
Sv: Oppskrift på leverpostei?
Er det denne oppskriften faren din bruker? Har prøvd flere før, så jeg vil gjerne ha en som noen vet smaker godt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrift på leverpostei?Jeg skal lage i år, men har ikke gjort det ennå.
|
|
|
#9 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Oppskrift på leverpostei?
Nei, jeg vet ikke hva han har i sånn nøyaktig. Han er en sånn litt av ditt og litt av datt type. Men han hadde en grunnoppskrfit en gang fra en gammel husmorkokebok (grønn om noen har den
|
|
|
#10 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Oppskrift på leverpostei?Skal sjekke mammas oppskrift i morgen, den er supergod!
|
![]() |
|
|