Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-07, 21:06   #21
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kunne du tenke deg å trene på julaften?

Nei, absolutt ikke!

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:08   #22
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg kunne godt ha tatt meg en løpetur tidlig på julaften hvis jeg hadde tid.

Gammel 09-12-07, 21:14   #23
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm, må tenke litt, betyr det at man ikke får med seg "Tre nøtter til Askepott"?
Nei jeg ville ikke trent på julaften, men jeg kjenner nok mange som kunne gjort det, og synes det er helt greit.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:17   #24
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, den dagen har jeg så mange "må"-ting(kirkegård, besøk hos farfar, "tre nøtter til Askepott, grøtspising, Disney på TV, osv) på timeplanen at trening er utelukket.

Gammel 09-12-07, 21:17   #25
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Faktisk så syns jeg ikke det hørtes så dumt ut. Hvis jeg hadde vært meldt inn i et treningsstudio så kunne jeg lett vurdert en kjapp runde i sal, før litt badstu og en god dusj. Digg det da, før all julematen og kakene. Og jeg pleier alltid å bli helt "skutt" før vi engang er kommet til gavene julekvelden, men tror jeg hadde hatt mer energi om jeg hadde tatt en oppkvikkende treningsøkt tidlig på dagen...

Etter dette innlegget så ble det faktisk litt fristende.

Men før det så hadde det i grunnen ikke slått meg, nei. Mest fordi jeg rett og slett ikke tror et blir tid, og fordi jeg helst vil være sammen-sammen-sammen med ungene denne dagen.

Gammel 09-12-07, 21:18   #26
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nope. Jeg hadde ikke trent på julaften

Gammel 09-12-07, 21:20   #27
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei!

Men jeg husker gode, gamle dager da jeg var aktiv rytter, da red vi alltid tur julaften formiddag, og det var utrolig koselig.

Gammel 09-12-07, 21:21   #28
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg kunne godt tenkt meg å trent litt på julaften formiddag. Tror dessverre ikke at det er noen timer på 'mitt' treningssenter Tar meg nok mest sannsynlig en løpetur, så kan jeg kose meg med god samvittighet etterpå

løve70 er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:23   #29
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ikke jeg nei, men min kjære gjør det gjerne. Men enten med vekter hjemme eller på joggetur. Vi går gjerne en lang tur på julaften formiddag, siden vi feirer hjemme hos foreldrene mine og kommer til ferdig dekket bord.

Gammel 09-12-07, 21:54   #30
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

KUnne ikke tenke meg å trene juleaften, hvorfor skulle den dagen være noen unntak lissom

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:55   #31
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Det kunne jeg godt ha funnet på. Ungene er hos faren i dagene før jul og kommer hjem kl 15.30 julaften, så jeg har hele formiddagen å slå i hjel. Når det er sagt, regner jeg ikke med at jeg faktisk ender opp med å trene. :ærlig:

Gammel 09-12-07, 21:57   #32
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av tiril, her.

Skulle heller ha trena 1 time enn å vore på jobb i hvertfall

Helt klart!

Hilsen Huldra med jobb fra 14.30 til 22.30 på julaften.

Gammel 09-12-07, 21:57   #33
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne IKKE ha jogget, tror jeg. Jeg ville vel ha trent i det "skjulte" på et treningssenter. Det er såpass mange som ser på denne dagen som hellig at jeg synes det er litt upassende å trene i full offentlighet. VELDIG tidlig på dagen er det til nød greit, men ikke etter 11–12-tiden, tror jeg. :konservativ:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:59   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det hadde ikke falt meg inn!

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 21:59   #35
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei. Det ville ikke falt meg inn. Men i fjor var vi ute og gikk tur rundt et vann på julaften. Sånn i 13-14-tiden og en times tid, halvannen. Da var alt klart og ungene "måtte" ut litt.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:01   #36
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo ikke ALLE i Norges land som feirer jul da, og for dem er jo 24. desember en helt vanlig dag. Så hvorfor ikke trene?

Og ja, jeg skal ikke utelukke at jeg hadde trent på julaften morgen hvis vi hadde vært hjemme i år. Jeg legger på meg gjennom osmose omtrent, så det er da bare deilig med god samvittighet når julematen serveres. Og jeg prøver nå helt konsekvent å trene FØR utskeielsene, og ikke etterpå. (For det skjedde merkelig nok bare ikke...)

Men den viktigste grunnen er at vi feirer jul "american style" første juledag. Enn så lenge ihvertfall. Og DA kan man jo like godt trene på julaften.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 22:22   #37
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jeg har faktisk tenkt meg å trene julaften formiddag, ja, hvis barnepass har åpent. Så kan Dibmannen ordne huset i fred og ro og legge frem julegaver og sånt. Ser det helt for meg. Bare oss 4 i år, ingen mas ingen stress, bare deilig !

Min søster og jeg tilbrakte faktisk en julaften på kino sammen (lang historie). Det var mange folk, det var julepyntet, og det var ganske koselig.

Gammel 09-12-07, 22:24   #38
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Personlig trener jeg minst mulig.

Neida, det kunne faktisk aldri falle meg inn å trene på julaften slik situasjonen er nå. Hadde jeg imidlertid vært fraskilt og uten ungene i jula, så hadde jeg nok gjort det for å overbevise meg selv om at en barnefri jul er helt topp.

Gammel 09-12-07, 22:32   #39
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Hvis jeg var helt alene i verden og hadde ingen planer, så kanskje... Ellers ikke.

Gammel 09-12-07, 22:35   #40
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har aldri slått meg som et alternativ.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.