Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mor vs. far

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-07, 10:06   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mor vs. far

Jeg sliter ofte med dårlig samvitighet over barna og alt annet. Men jeg tror mye av det har noe med hvordan man har hatt det i barndommen. Har en fin plakat som henger i gangen. Der det står litt om hvordan barn blir og føler seg etter hva dem opplever.

Så jeg tror ihvertfall grunn til jeg har så mye dårlig samvitighet er pga hvordan jeg hadde i barndommen min.

Gammel 13-12-07, 08:54   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mor vs. far

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Så jeg tror ihvertfall grunn til jeg har så mye dårlig samvitighet er pga hvordan jeg hadde i barndommen min.

Jeg kan også plages med dette av og til, og ja - er enig med deg - det skyldes nok ofte elementer fra barndommen, som man på en måte hadde sagt at man i hvert fall ikke skulle gjøre selv, e.l. Man husker følelser man hadde selv, og kanskje (uten grunn) tildeler barna disse.

Det er ikke så lett bestandig, når man ser seg selv i barnas øyne.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.