|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Er du registrert på Facebook? | |||
Ja, og jeg synes det er morsomt/nyttig |
![]() ![]() ![]() ![]() |
59 | 33,33% |
Ja, men jeg er ikke der så mye |
89 | 50,28% |
Nei, men jeg vurderer å registrere meg |
2 | 1,13% |
Nei, det kunne jeg ikke tenke meg |
19 | 10,73% |
Jeg hadde, men jeg har slettet den |
8 | 4,52% |
Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
By the Sea
|
![]() Har du profil på Facebook?Da jeg først hørte om Facebook, tenkte jeg "moro for fjortisene".
![]() |
#3 |
By the Sea
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Og for de som har vært der, men meldt seg ut - hvorfor?
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Ja, men jeg bruker den kun til å overvåke 1) min bror og 2) en tidligere kollega.
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?
h-y-p-e |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Svarte nei, jeg kan ikke tenke meg det. Men, det blir jo ikke helt rett. Jeg laget meg en bruker for å kunne titte litt på hva det hele gikk ut på. Jeg likte det ikke og slettet all informasjon igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg la til et alternativ så jeg kunne stemme. |
![]() |
![]() |
#9 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg har en profil der og er innom daglig.
![]() |
#10 |
Borte
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg har profil der og kommer til å la den bli liggende. Syns det er litt morsomt, litt barnslig og litt rart.
![]() |
#11 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg er der, men merker at jeg er sjeldere og sjeldrere der inne. Det er så mye "fjas" som er kommet der inne. Men siden slektningene mine er spredd rundt i hele landet, så synes jeg det er en flott måte å holde en viss kontakt og se/vise bilder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg trodde ikke jeg hadde, men jeg hadde visst likevel. Fikk en mail om friendsrequest, og der var jeg, gitt.
![]() |
#13 |
frakoblet
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg har en profil, men er sjelden innom. Og jeg orker ikke installere noe som helst, gidder ikke sette meg inn i det. Jeg vet ikke helt om jeg hadde fått det til heller.
![]() |
#14 |
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg er medlem :-)
Jeg bare ignorerer den dritten der.... er ikke medlem for underholdningens skyld.
![]() |
#15 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg er der, men skjønner ikke så mye av det som foregår. Jeg får mail om at jeg har fått diverse meldinger, og så finner jeg dem ikke.
![]() |
#16 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg har nettopp slettet det jeg kan slette, og deaktivert kontoen min. I alle oppskrifter for sletting av Facebook-konto står det at man til slutt må ta manuell kontakt med Facebook for å slette kontoen helt. Men det står ikke hvordan man får kontakt med dem. Anyone? |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
St(r)ikkeplante
|
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg har registrert meg og bruker den mer eller mindre aktivt. Begynner å miste litt av sjarmen nå føler jeg, men greit å kunne få kontakt med mennesker man har kjent før.
![]() |
#20 |
X First Lady
![]() Sv: Har du profil på Facebook?Jeg er også der men ikke innom så ofte. Registrerte meg for å få kontakt med gamle kjente og vips så dukket det opp endel der. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|