Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Har du profil på Facebook?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: Er du registrert på Facebook?
Ja, og jeg synes det er morsomt/nyttig 59 33,33%
Ja, men jeg er ikke der så mye 89 50,28%
Nei, men jeg vurderer å registrere meg 2 1,13%
Nei, det kunne jeg ikke tenke meg 19 10,73%
Jeg hadde, men jeg har slettet den 8 4,52%
Deltakere: 177. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-12-07, 11:09   #1
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du profil på Facebook?

Jeg har, men er ikke mye der. Morsomt å se igjen gamle kjente, og ikke minst morsomt å se hvem av forholdvis nye kjente som kjenner gamle kjente sånn helt på egen hånd.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 11:21   #2
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Jeg er også der men ikke innom så ofte. Registrerte meg for å få kontakt med gamle kjente og vips så dukket det opp endel der.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 13:10   #3
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er der også. Greit å holde kontakten. Er nysgjerrig på hvem som kjenner hvem
I begynnelsen godtok jeg alle venne-requestene. Men nå har jeg slettet de jeg ikke kjenner noe særlig, foruten gamle klassevenner. Litt ekkelt er det også, da alle kan overvåke mine steg der inne. SÅ er der lite, og har slettet alle bildene og diverse info :lettere paranoid:

Gammel 13-12-07, 13:21   #4
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

Jeg er der også. Greit å holde kontakten. Er nysgjerrig på hvem som kjenner hvem
I begynnelsen godtok jeg alle venne-requestene. Men nå har jeg slettet de jeg ikke kjenner noe særlig, foruten gamle klassevenner. Litt ekkelt er det også, da alle kan overvåke mine steg der inne. SÅ er der lite, og har slettet alle bildene og diverse info :lettere paranoid:

Jeg er som deg, og det er vel også derfor jeg ikke har vært spesielt fristet til å legge inn profil der ennå.

Hva har folk som ikke er på vennelista di tilgang på?
(...og føles det ikke problematisk å avslå andres tilbud om å stå på vennelista...?)

Gammel 13-12-07, 14:29   #5
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg er som deg, og det er vel også derfor jeg ikke har vært spesielt fristet til å legge inn profil der ennå.

Hva har folk som ikke er på vennelista di tilgang på?
(...og føles det ikke problematisk å avslå andres tilbud om å stå på vennelista...?)

Du kan lage en limited profile som du kan ha bekjente på. Da får de bare tilgang til det du ønsker

Hva andre som ikke er på vennelisten din har tilgang på velger du selv. Da går du inn og justerer i din "Account".

Ja, jeg synes det er problematisk å avslå andres tilbud om å stå på vennelista.
Jeg sa ja til alle i begynnelsen...Ekkelt å slette folk nå, men jeg ser ingen poeng i at folk skal ha tilgang til profilen min som jeg ikke hilser på...eller som ikke hilser på meg. Det blir litt feil.
Så om noen spør meg hvorfor jeg har slettet dem, så kan jeg jo bare legge dem til igjen hvis det føles riktig

Gammel 13-12-07, 15:04   #6
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har slettet meg.

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-12-07, 12:16   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har, men er ikke mye der. Morsomt å se igjen gamle kjente, og ikke minst morsomt å se hvem av forholdvis nye kjente som kjenner gamle kjente sånn helt på egen hånd.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:24.