Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Komedier - favoritter? What cracks you up?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-07, 11:53   #23
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komedier - favoritter? What cracks you up?

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Jeg skulle ønske torsk kom med noen tips her jeg, for han ler jeg så mye av om dagen at jeg tror det ville være mye å hente der.

Ups. Det var veldig hyggelig å lese, men jeg tror jeg må skuffe - jeg ser egentlig lite film, og enda sjeldnere komedier...

Som flere her så liker jeg det meste av Monty Python, og "A Fish Called Wanda" er jo nesten like bra. . I farten kommer jeg bare på de svenske feelgood-filmene (Jalla Jalla, Kopps, Tilsammans, osv) som "nyere" komedier jeg likte. :utdatert: (Ja, også lurer jeg på om jeg er den eneste i verden som likte Mongoland?)

Hvis vi snakker TV, så er "That 70s Show" bankers hos meg, i tillegg til Red Dward. For tiden ler jeg mye av House, han leverer jo på løpende bånd. (Det minner meg om at Black Adder selvsagt må med).

Selv venter jeg på BenMurphy og Teofelia i denne tråden. :trom trom:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:32.