Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva får mannen din i julegave fra deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-07, 20:34   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva får mannen din i julegave fra deg?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg tenkte på noe tilsvarende her, men så kom jeg på at det har han jo allerede. (Og det følger ikke med byttelapp.)

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Da får du slenge på noe nytt krydder i hverdagslivet med deg. Bytterett er selvsagt ikke aktuelt. Det skulle tatt seg ut.

Å pakke seg selv inn i cellofan skal være en klassiker for å piffe opp samlivet, har jeg hørt (eller var det sett).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.