|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å betale barn for gode karakterer?
Her er ikke dette et problem. Hvert barn får ekstra oppmerksomhet for det han eller hun sliter med der og da. Ingenting er så urettferdig som å behandle alle likt.
Her i gården var det rimelig greit, i og med at dette var en del av et opplegg laget av barnepsykologer som hadde spesialisert seg innen atferd, endring og motivasjon. Vi inkluderte også skolen, slik at lærer skulle gi tilbakemelding om fremgang etc. innenfor avtalte områder. Noe som faktisk førte til at barna i langt større grad ble sett når de faktisk gjorde noe riktig, fremfor å bare oppleve negativ forsterkning.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Passiv
|
Sv: Det å betale barn for gode karakterer?Jeg må si at dette ble en spennende og lærerik tråd - takk spesielt til kie! |
|
|
|
#83 |
|
weird
Sv: Det å betale barn for gode karakterer?Tillegg: Atferd som vi sluttet å belønne for mange måneder siden fortsetter dessuten videre.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#84 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Det å betale barn for gode karakterer?Jada. Kie sier som alltid det jeg mener mye bedre enn meg. Og jeg tror vi har hatt noen av de samme kursene, ja. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Det å betale barn for gode karakterer?Jeg vil -om det blir nødvendig- gjerne belønne gode karakterer med penger. Jeg vil belønne oppgang fra toer til treer også, selv om en treer ikke er en god karakter.
|
|
|
#86 |
|
Ringskrømt
|
Det siste kan jeg ikke svare deg på, jeg snakker nødvendigvis ikke om penger selv, jeg. Anser likevel belønning som belønning, det være seg penger, en tur til Malta, en DVD eller en kopp kakao.
|
|
|
#87 |
|
weird
Det tror jeg også.
|
|
|
![]() |
|
|