Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Eldreomsorgen i Norge - Advarsel! Langt

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-08, 11:35   #4
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eldreomsorgen i Norge - Advarsel! Langt

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

For det første et veldig trist å lese når pårørende og pasienter oppelver sånn her.Jeg jobber selv i hjemmesykepleien, og ser ofte frustrasjoner til pårørende.Noen ganger med god grunn,andre ganger ser de ikke helt det beste for sine egne. Men har dere klaget på vedtaket om at oldemoren din ikke får hjelp, man har jo rett på nødvendig helsehjelp. På hvilket grunnlag har hun fått avslag? Ikke gi dere, og søk på nytt.

Jeg er usikker på grunnlaget men jeg tviler sterkt på at de har klaget, de er så redde for å være til bry for noen at har de først fått et nei så klager de nok ikke(mormor som har ordnet med forespørselen).

Jeg har full forståelse for at det ikke er de ansatte i hjemmesykepleien sin feil. De vi har vært i kontakt med er flotte mennesker alle sammen. Det er systemet og politikken det er noe galt med.

Iset: Det var dyrt. Der min bestemor bor tror jeg hun betaler et sted rundt 5000 kr mnd(+ mat). Alt av ekstra utstyr(unntatt Tena, tror jeg) står pårørende for. Samtidig som om det er dyrt så har de jo noen til å hjelpe seg døgnet rundt, det er viktig å tenke på, i hvert fall i vårt tilfelle.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.