Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du A- eller B-menneske?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du A eller B-menneske?
A 33 14,10%
B 118 50,43%
Noe midt i mellom 75 32,05%
Annet, svar i tråden 8 3,42%
Deltakere: 234. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-08, 22:08   #21
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du A- eller B-menneske?

Jeg fikk 17 poeng, men har alltid visst at jeg er et B-menneske.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 22:10   #22
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Typisk B, noe som testen bekrefter (20 poeng). Når man har små barn, er det umenneskelig å ha denne søvnlegningen. Frivillig (altfor) sent i seng, og ufrivillig altfor tidlig opp. Det blir lite søvn av sånt!

Gammel 10-01-08, 22:14   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg er eit C-menneskje, og treng ingen test for å sjå det. :gruarmegallereietilåståoppimorgon:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 22:15   #24
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du A eller B-menneske?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

A.

Jeg fikk 47 poeng på den testen.

Gammel 10-01-08, 22:16   #25
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

midt i mellom..., men tror jeg heller litt mot B....

Gammel 10-01-08, 22:18   #26
Skjevo
Erfaren

Skjevo sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

I følge testen er jeg intermediær. Fikk 37 poeng. Liker best å sove fra 23-8, men det er det sjelden anledning til. I tillegg har jeg til tider dårlig sovehjerte, så jeg er ofte trøtt.

Gammel 10-01-08, 22:23   #27
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du A eller B-menneske?

30 poeng og midt i mellom.
Jeg er vel egentlig en sånn som både vil stå opp tidlig for å rekke mest mulig, og legge meg seint.. for å rekke mest mulig.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 22:26   #28
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Definitivt B-menneske, men etter jeg fikk unger så er jeg blitt tvunget tidlig opp, forbaska krek.

Lurer forresten på når jeg får sove i kveld. Hilsen Sitron, som har sovet siden barnetv.

Gammel 10-01-08, 22:27   #29
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Veldig B.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 22:28   #30
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

18 poeng ble det på meg.
Jeg er dau om morran, men kvikk som bare det på kvelden.
Har dog blitt bedre med årene.

Gammel 10-01-08, 22:33   #31
Pio
Har ponny, ønsker høyhest

Pio sin avatar

Pio er populærPio er populærPio er populærPio er populær
Standard

Jeg er B-menneske, og jeg håper vi får til noe av det samme som "B-gjengen" fra Danmark jobber med.
Jeg er ikke i tvil om at det ville bedret min livskvalitet.
Jeg legger meg før 24.00.00 fordi jeg synes jeg bør, og står opp før 8.00 fordi jeg må.

Pio er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 22:34   #32
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg måtte ta testen før jeg svarte, fikk 33 poeng.

Kunne jeg velge fritt ville jeg legge meg i 23-tiden på hverdagene, lese meg skikkelig trøtt og sovne før midnatt. Så skulle jeg sove til 8 og starte på jobb kl.9-9.30. Det hadde passet meg. Men... jeg klarer å tilpasse meg et a-liv ganske greit, i alle fall greiere enn mannen min. Han sliter konstant, og spesielt ille er det nå som jeg er i permisjon og han kan leve mer fritt. Det sklir ut til de grader.

I helgene når barna står opp til vanlig tid og jeg har levd ut litt kveldsaktivitet, da sliter jeg seriøst med å våkne til liv selv om jeg visste om kvelden før at jeg skulle opp med dem. Selv om jeg bare var oppe litt lenger enn normalt og ikke drakk bøttevis med vin. Men man må prøve å leve med det, heldigvis relativt greit til tross for ekstremgjesping!

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 22:36   #33
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absolutt B-menneske. Hvor mange ganger jeg har støvsuget klokken tre om natten, har jeg ikke tall på.

Min far, da jeg var yngre og bodde hjemme, var alltid så overgitt over at jeg holdt på med å ryddet rommet halve natten, ut og inn på kjøkkenet for å finne grønnsåpevann og andre vaskeduppeditter. Hvorfor kunne jeg ikke gjøre det på dagen, som andre mennesker? Nei, da var jeg jo alt for trøtt, kan du skjønne ...

Fikk forresten 20 poeng på testen.

Gammel 10-01-08, 22:38   #34
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk dette til svar og det stemmer nok veldig.

Resultat
Din totalsum ble:
22 poeng.

Poengsum Hvilken type er jeg? 22 eller lavere Du er en kveldstype 23-43 Du er en intermediær type 44 eller mer Du er en morgentype

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 22:47   #35
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Fikk 24 poeng, så jeg er nok nærmere kveldstypen enn morgenfuglen.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 22:50   #36
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

16 poeng, det stemmer ganske bra med hva jeg føler selv.
Helt klart et kvelds- og nattmenneske.
Jeg har alltid vært det: Da jeg var yngre, gjorde jeg ofte lekser, ryddet rommet, skrev noveller, skrev brev eller pjusket med fotoalbumene mine til langt på natt.
Jeg har også bestandig vært mest kreativ om natten.

Gammel 10-01-08, 22:53   #37
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg er definitivt et B-menneske. Det er heldigvis LøveMannen og LilleVenn også. Ganske slitsom på hverdagene, spesielt nå om vinteren.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 23:21   #38
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sitat:

Din totalsum ble: 20 poeng.

Trengte forsåvidt ingen test for å vite at jeg er B-menneske.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 23:27   #39
Left
Passiv

Standard

Som jeg krysset, nemlig midt i mellom.
Fikk 37 poeng.

Sist redigert av Left : 11-01-08 kl 09:41.
  Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 23:29   #40
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

B-menneske, 21 poeng. Jeg har feks alltid ført meg opp som dagens sistemann på eksamenstidspunktlister - instinktivt. Yter elendig før lunsj.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:31.