Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-08, 10:52   #1
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg er overrasket over at folk skriker opp hver gang Staff uttaler seg. Dette har han gjort hundre ganger før, og det er ingenting som kommer fra den kanten som evner å sjokkere. Mannen får et kick av å provosere, og jo flere som skriker opp, desto morsommere synes Staff dette er. Det eneste man kan gjøre er å ignorere de skullete uttalelsene hans. Mannen har forsøkt å provosere så mange ganger at han ikke lenger har injurierende kraft.

Selv om han er er stakkarslig gammel mann som virker helt fortutlete og som er aldeles og helt på jordet, og har provosert så lenge at det ikke burde ha injurierende kraft lengre som du sier, så betyr ikke det at man skal resignere, så betyr ikke det at det ikke sårer overgrepsofre når han bagatelliserer opplevelsene og skadevirkningene deres.

Jeg vil gjerne påstå at det er mer injurierende å si til overgrepsofre at de overdriver og at det ikke er noe galt de har vært utsatt for og diskvalifisere deres opplevelser og sår, enn å si hestkuk til en politimann, noe som så vidt meg bekjent er ulovlig.

Gammel 12-01-08, 11:04   #2
Nebbia
Passiv

Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Selv om han er er stakkarslig gammel mann som virker helt fortutlete og som er aldeles og helt på jordet, og har provosert så lenge at det ikke burde ha injurierende kraft lengre som du sier, så betyr ikke det at man skal resignere, så betyr ikke det at det ikke sårer overgrepsofre når han bagatelliserer opplevelsene og skadevirkningene deres.

Selvfølgelig er det sårende, og jeg forstår godt at folk reagerer. Men Staff er trollet som ikke fortjener mat. Og skal man som offentlig person gå ut å kritisere Staff, så får man heller påpeke Staffs stakkarslige mangel på moral og empati.

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg vil gjerne påstå at det er mer injurierende å si til overgrepsofre at de overdriver og at det ikke er noe galt de har vært utsatt for og diskvalifisere deres opplevelser og sår, enn å si hestkuk til en politimann, noe som så vidt meg bekjent er ulovlig.

Det er ikke injurielovgivningen som hindrer deg i å kalle en politimann for en hestkukk, men jeg forstår hva du mener.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.