Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser
Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.
Jeg er overrasket over at folk skriker opp hver gang Staff uttaler seg. Dette har han gjort hundre ganger før, og det er ingenting som kommer fra den kanten som evner å sjokkere. Mannen får et kick av å provosere, og jo flere som skriker opp, desto morsommere synes Staff dette er. Det eneste man kan gjøre er å ignorere de skullete uttalelsene hans. Mannen har forsøkt å provosere så mange ganger at han ikke lenger har injurierende kraft.
Selv om han er er stakkarslig gammel mann som virker helt fortutlete og som er aldeles og helt på jordet, og har provosert så lenge at det ikke burde ha injurierende kraft lengre som du sier, så betyr ikke det at man skal resignere, så betyr ikke det at det ikke sårer overgrepsofre når han bagatelliserer opplevelsene og skadevirkningene deres.
Jeg vil gjerne påstå at det er mer injurierende å si til overgrepsofre at de overdriver og at det ikke er noe galt de har vært utsatt for og diskvalifisere deres opplevelser og sår, enn å si hestkuk til en politimann, noe som så vidt meg bekjent er ulovlig.