Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 22:44   #16
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Endelig noen som vil gjøre noe med Staff sine uttalelser

Det Staff proklamerer er til forveksling likt det alle "ekte" pedofile hevder; nemlig at det er helt naturlig at barn og voksne har sex sammen, og at barn bare har godt av å ha sex med en voksen. Pedofile ser på dette som riktig og naturlig, og føler seg ofte på samme nivå utviklingsmessig som barn. De kan til og med oppleve det som at det er barnet som tar initiativ og styring i situasjonen, dersom de har seksuell omgang med barn. Barns seksuelle tenningsmønstre er jo i prinsippet de samme som voksnes, og dette gir den pedoseksuelle tro på at dette er gjensidig og ønsket fra barnets side.

Så er det jo selvfølgelig et stykke fra pedofil til pedoseksuell, altså en som agerer ut legningen sin. Staff har aldri sagt offentlig at han har utført pedoseksuelle handlinger som voksen, han har bare fortalt om sine egne erfaringer som barn.

Men jeg synes det er forferdelig trist og skadelig at en som så klart gir uttrykk for holdninger og tanker som er forbundet med pedofili, får lov til å kringkaste disse til det ganske land på den måten han har gjort.

Som jeg vel har skrevet tidligere her, tror jeg Staffs uttalelser kan gjøre stor skade, ikke bare på de utsatte i denne "lommemann"-saken, men på veldig mange som har vært berørt av overgrep, enten som utsatt selv eller pårørende. Jeg håper inderlig at de kan klare å se på disse uttalelsene som noe Staff personlig (i likhet med pedofile generelt) mener, og ikke noe som samfunnet generelt godtar og mener!

kris er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39.