|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?For ikke å snakke om den elendige tex-en i de "vanntette" Friends-skoene fra Obs! |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Vel, det ble Cherrox her (Viking), så får jeg dra fram denne tråden igjen før neste vintersesong og kjøpe bedre støvler. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
villende
|
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?De aller fleste dager bruker Snupp Geox-sko med GoreTex, og hittil har de holdt unna vannet. Slapset i går medførte at skoene var dryppvåte fra innerst til ytters da jeg kom i barnehagen (jeg antar at han hadde valgt å "bade" i slapset, kjenner jeg ham rett) så i dag ble det Cherrox. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Ute på tur
|
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Junior liker å hoppe i sølepytter, så her er det kun Cherrox som holder han delvis tørr på bena. De greier dessverre ikke å holde ute det vannet som renner opp i støvlene når han sitter i sørpa.
|
|
|
#105 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Ztjerna løper gjennom vanndammer, og bader i dem med sine Superfit sko, uten at de er så mye som litt fuktige inni etterpå. Jeg håper de skoene finnes i sto-ore størrelser slik at vi aldri behøver lete etter de perfekte vintersko til han igjen |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?
Har du bilde av disse?
|
|
|
#109 |
|
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het de støvlene "Dock Boot"??? Drittstøvler- snuppa mi var ALLTID kald og klam år hun hadde brukt disse! Til og med på høstturen i barnehagen i oktober!
|
|
|
|
#110 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Første året i barnehagen var det bare vintersko, som toåring hadde han et par slushers (fått i julegave) og i år har vi selv kjøpt viking Thermo, som er litt dyrere men lettere og mykere.
|
|
|
#111 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Vi har Viking Thermo. Kjempefornøyd. Veldig mye lettere enn cherrox.
|
|
|
#112 |
|
Energisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Elias har et par Kamiksko som brukes i slaps. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Har tro på forbedring
|
Vi har disse fra superfit! (men i blå) - De er jeg kjempefornøyd med!
|
|
|
#114 |
|
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Hva er det som gjør superfitskoene så bra? Har de gore-tex eller lignende?
|
|
|
#115 |
|
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Ser nå at Eurosko har disse. Skal ta en nærmere titt på dem neste gang jeg er i byen.
|
|
|
#116 |
|
Passiv
|
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?I går var vi ute og kjøpte nye vintersko, Ponny sympatex - har veldig god erfaring med dem fra tidligere. |
|
|
|
#117 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?De to eldste bruker Kamik Snowcone så og si hele vinteren i Trondheim. Det er jo stort sett varmegrader her, så de er perfekte. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Cherrox. Om noen har andre gode forslag så er jeg åpen for det, men akkurat nå har vi kun Cherrox som fungerer i slikt slapsete sølevær.
|
|
|
#119 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hva slags sko/støvler på barna i vått slapsevær?Om du inkluderer Viking Thermo i cherroxbetegnelsen, så har jeg ingen gode forslag.
|
|
|
#120 |
|
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ser jo at om jeg hadde lest litt i tråden så finnes det jo forslag her
|
![]() |
|
|