Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Salg av brudekjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-08, 19:30   #21
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Salg av brudekjole

Jeg var på tanken om å kjøpe brukt kjole. Men kjøpte enda billigere kjole ny.

Lurer på om jeg skal farge min. Men må finne en farge som går sammen med hvite perler.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 19:32   #22
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg solgte min her inne

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 19:33   #23
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vår dåpskjole er sydd av min mors brudekjole.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 19:42   #24
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Hvilken str. er det?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 19:45   #25
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg leide, nettopp for å slippe styret med å selge etterpå.

Gammel 22-01-08, 19:48   #26
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Lurer på om det lar seg gjøre å farge min?? Men den må nok sys litt om. Gidder jo ikke å gå på julebord e.l. med slep...

Joa.. også legger du inne bilde her.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 19:57   #27
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vil gjerne se bilde av Karamell i julebordskjole med slep.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 20:02   #28
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Min brudekjole er uten slep så jeg slipper lettere unna tror jeg.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 20:08   #29
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Jeg vil gjerne se bilde av Karamell i julebordskjole med slep.

Comming right up. :as if:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 20:27   #30
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte min kjole brukt på finn.no og jeg fikk omsider solgt min kjole 1,5 år etter at jeg la ut første annonse på finn.no. Det var kun en person som kom og prøvde kjolen i løpet av den tiden (naboen faktisk, som så den på nett). Hun som endte opp med å kjøpe den, tok den usett. Kjøpte for kr. 3000, fikk solgt for kr. 2000,- (da med underskjørt som jeg kjøpte nytt).

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 20:48   #31
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er nok vanskelig, ja... Jeg kjenner faktisk ikke noen som har vært inne på tanken å kjøpe brukt brudekjole...

Jeg kjøpte en brukt brudekjole, lekreste kjolen jeg har sett.

Gammel 22-01-08, 23:39   #32
silky
Nybegynner

silky har et hav av muligheter foran seg
Smil

Har dere sett på www.trashthedress.com?? Det de gjør der er jo en ide for hva man kan gjøre da Ta noen CRASY brudebilder,å ikke bry seg i det heletat hvordan det går med kjolen etterpå! (siden anbefales!)

silky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 23:45   #33
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule bilder.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 23:59   #34
silky
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kule bilder.

Ja ikke sant? Jeg kunne godt ha funnet på noe slikt! Ha det skikkelig gøy med kjolen på hehe

Gammel 23-01-08, 00:43   #35
TBM
Passiv

Standard

Dette viser vel bare hvor helt vannvittig det er å bruke mer enn 4-5 000 på en kjole. Det er bare et klesplagg man bruker en gang - og andre vil ikke kjøpe brukt...

Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 01:14   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grunnen til at jeg brukte så mye på kjolen (inkludert slør og sko da) var at jeg var gravid og hadde mage, og skulle gifte meg om noen uker. Hastebryllup. Salongene jeg var på leide ikke ut, så jeg måtte kjøpe, og jeg måtte ha en kjole i en fart og da en som så fin ut på en gravid (og feit, for det var jeg den gangen) kvinne. Ellers er jeg helt enig i at det er galskap å bruke så mye penger på en brudekjole.

Gammel 23-01-08, 20:01   #37
silky
Nybegynner

Standard

Noen andre her som kunne ha jort noe lignende som brudene i www.trashthedress.com ? Virkelig pene bilder de får til, blir noe helt spesielt!

Gammel 23-01-08, 20:19   #38
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Om jeg en vakker dag skulle trenge en brudekjole ville jeg da sett på brukte!! Jeg er vel litt gjerrig for jeg synes det er helt sykt å gi 10.000 for en kjole, selv en brudekjole.
Skal huske å gå inn på finn.no om det blir aktuelt her i gården.

Gammel 23-01-08, 20:27   #39
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fått min sydd av en venninne som er designer. Den er laget med tanke på å kunne farge den. Har enda ikke fått meg til å farge den, men kjolen er klassisk og passer like godt som gallakjole, eller kjole jeg kunne brukt i et bryllup.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 21:27   #40
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av silky, her.

Noen andre her som kunne ha jort noe lignende som brudene i www.trashthedress.com ? Virkelig pene bilder de får til, blir noe helt spesielt!

Kjolen min var ganske herpa etter fotograferingen. Skarpe kanter på svabergene... Den hadde noen rifter og sånn. Men nok igjen til dåpskjole.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.