|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Salg av brudekjoleJeg var på tanken om å kjøpe brukt kjole. Men kjøpte enda billigere kjole ny. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Salg av brudekjoleJeg solgte min her inne |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Salg av brudekjoleHvilken str. er det? |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Salg av brudekjoleJeg leide, nettopp for å slippe styret med å selge etterpå.
|
|
|
#28 |
|
Øyboer
Sv: Salg av brudekjoleMin brudekjole er uten slep så jeg slipper lettere unna tror jeg. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
|
Sv: Salg av brudekjoleJeg kjøpte min kjole brukt på finn.no og jeg fikk omsider solgt min kjole 1,5 år etter at jeg la ut første annonse på finn.no. Det var kun en person som kom og prøvde kjolen i løpet av den tiden (naboen faktisk, som så den på nett). Hun som endte opp med å kjøpe den, tok den usett. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Salg av brudekjole
Jeg kjøpte en brukt brudekjole, lekreste kjolen jeg har sett.
|
|
|
#32 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: Salg av brudekjoleHar dere sett på www.trashthedress.com?? Det de gjør der er jo en ide for hva man kan gjøre da |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Sv: Salg av brudekjoleDette viser vel bare hvor helt vannvittig det er å bruke mer enn 4-5 000 på en kjole. Det er bare et klesplagg man bruker en gang - og andre vil ikke kjøpe brukt... |
|
|
|
#36 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Salg av brudekjoleGrunnen til at jeg brukte så mye på kjolen (inkludert slør og sko da) var at jeg var gravid og hadde mage, og skulle gifte meg om noen uker. Hastebryllup. Salongene jeg var på leide ikke ut, så jeg måtte kjøpe, og jeg måtte ha en kjole i en fart og da en som så fin ut på en gravid (og feit, for det var jeg den gangen) kvinne. Ellers er jeg helt enig i at det er galskap å bruke så mye penger på en brudekjole.
|
|
|
#37 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jan 2008
![]() |
Sv: Salg av brudekjoleNoen andre her som kunne ha jort noe lignende som brudene i www.trashthedress.com ? Virkelig pene bilder de får til, blir noe helt spesielt! |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Salg av brudekjoleOm jeg en vakker dag skulle trenge en brudekjole ville jeg da sett på brukte!! Jeg er vel litt gjerrig for jeg synes det er helt sykt å gi 10.000 for en kjole, selv en brudekjole.
|
|
|
|
#39 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Salg av brudekjoleJeg har fått min sydd av en venninne som er designer. Den er laget med tanke på å kunne farge den. Har enda ikke fått meg til å farge den, men kjolen er klassisk og passer like godt som gallakjole, eller kjole jeg kunne brukt i et bryllup. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Salg av brudekjole
Kjolen min var ganske herpa etter fotograferingen. Skarpe kanter på svabergene...
|
|
![]() |
|
|