Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Favoritt-te?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-08, 22:44   #41
Virra
Superaktiv

Virra sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Virra er litt kulVirra er litt kulVirra er litt kul
Standard

Sv: Favoritt-te?

Det var en tid da amme-te var det beste i verden I alle fall det "viktigste" Men, nå er jeg ganske frelst på Dilmah te. Mye god te å velge i:

http://www.dilmah.no/product_landing.php

Virra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 22:55   #42
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amme-te? Eg las at øl var godt for produksjonen, og så longt kom eg ...

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 00:56   #43
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

London te, solbær-te er favoritten.

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 08:57   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

De har den bare i Vibes gate, og ikke på løkka - var innom der for å kjøpe, og klarte ikke finne den. Ikke skjønte hun litt småsure i butikken hva jeg mente heller. Teen er helt suveren! Må prøve den i grønt jeg da.

Æsj, jeg har jo ikke mulighet til å dra til Vibes gate. Jeg får mase på dem på løkka, kanskje de tar den inn. Men den grønne anbefales den også!

En litt "morsom" historie fra når butikken på løkka åpnet rett før jul: De var veldig vennlige, og ville gjerne gi meg et helt fantastisk klippekort! Når det var fyllt ut fikk jeg hele 10 % avslag på den varen jeg kjøpte! Juhu! Vel. Kortet består av intet mindre enn 16 ruter. Hvis jeg kjøper en pose te til 70-120 kroner i måneden har jeg handlet der i over et år, og anser meg selv som en rimelig god kunde. Hvis jeg da, etter å ha lagt igjen over 1000 kroner på Palais de The, kjøper enda en pose te, er de så gavmilde at de gir meg hele 7 kroner i rabatt på den siste teposen jeg kjøper!

Skikkelig god deal. De er virkelig gavmilde.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 09:30   #45
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Æsj, jeg har jo ikke mulighet til å dra til Vibes gate. Jeg får mase på dem på løkka, kanskje de tar den inn. Men den grønne anbefales den også!

En litt "morsom" historie fra når butikken på løkka åpnet rett før jul: De var veldig vennlige, og ville gjerne gi meg et helt fantastisk klippekort! Når det var fyllt ut fikk jeg hele 10 % avslag på den varen jeg kjøpte! Juhu! Vel. Kortet består av intet mindre enn 16 ruter. Hvis jeg kjøper en pose te til 70-120 kroner i måneden har jeg handlet der i over et år, og anser meg selv som en rimelig god kunde. Hvis jeg da, etter å ha lagt igjen over 1000 kroner på Palais de The, kjøper enda en pose te, er de så gavmilde at de gir meg hele 7 kroner i rabatt på den siste teposen jeg kjøper!

Skikkelig god deal. De er virkelig gavmilde.

Imponerende!

Gammel 02-02-08, 09:48   #46
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Earl Grey er alltid en slager, men den bør definitivt være i løsvekt og helst fra en te-butikk og ikke ferdigpakket fra Twinings el.l.
Drikker mye forskjellig te egentlig, men kommer alltid tilbake til Earl Grey.

Gammel 02-02-08, 10:20   #47
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Amme-te? Eg las at øl var godt for produksjonen, og så longt kom eg ...

Har drukket mye ammete, ja, og selv om det ikke var så godt i begynnelsen ble det bedre og bedre. Nå kan jeg godt ta meg en kopp fennikelte selv om jeg ikke ammer lenger.

Jeg drikker ikke te ofte, men hvis jeg får det servert liker jeg godt grønn gresshoppe, yogi lakris eller fruktteer. Og Twinings Earl Grey, klassikeren!

For en stund siden ble jeg servert hvit te med pæresmak - kjempegod! Er det noen som vet hvor jeg får kjøpt det?

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 10:36   #48
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg drikker endel Lipton Yellow Label med suketter og coffemate. Nammenam. Lipton sin Peach and Mango (i sånn trekantpose) er også utrolig god, men krever litt sitronsaft. Sitrusteen fra samme merke er også himmelsk. (MED sitronsaft)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 11:38   #49
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

glitter: Jeg fikk samme tilbudet om klippekort, men må innrømme at det forsvant i søpla da jeg kom hjem. Teen er fantastisk, men jeg bruker ikke 16 poser i året.

Gammel 02-02-08, 11:40   #50
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

glitter: Jeg fikk samme tilbudet om klippekort, men må innrømme at det forsvant i søpla da jeg kom hjem. Teen er fantastisk, men jeg bruker ikke 16 poser i året.

Ikke engang med den fantastiske gulroten av hele syv kroner avslag etter å ha handlet for over 1000 kroner?

Gammel 02-02-08, 11:43   #51
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Nei, en sykroners gulrot ble ganske latterlig da jeg begynte å tenke over det, man kan selvfølgelig hande enormte mengder te og få større avslag, men jeg lot meg ikke helt rive med, rart det der

Gammel 02-02-08, 12:20   #52
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Av te i poser liker jeg best Russian Earl Grey eller Lady Grey. Grønn te og rooibos er best i løsvekt. Og så er jeg veldig glad i Lapsang Souchong i perioder.

Jeg kan ikke utstå fruktte av type røde bær o.l

Svar med sitat
Gammel 02-02-08, 13:19   #53
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Nei, en sykroners gulrot ble ganske latterlig da jeg begynte å tenke over det, man kan selvfølgelig hande enormte mengder te og få større avslag, men jeg lot meg ikke helt rive med, rart det der

Ikke sant? Får man større avslag har man jo også brukt proposjonalt mer penger der.

Jeg var forresten innom Røtter på St. Hanshaugen før jeg stakk på skolen i dag, for å kjøpe med litt te. Det er min nye yndlingsøkobutikk, de har bare et supert utvalg av krydder og urteteer. Og også noen hvite, grønne og annet.

Jeg følte meg nesten litt dum når jeg gikk ut derfra med en helt "vanlig" yogi-te og en Celestial Seasonings.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:45.