|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Favoritt-te?Det var en tid da amme-te var det beste i verden |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Favoritt-te?Amme-te? Eg las at øl var godt for produksjonen, og så longt kom eg ... |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() |
Sv: Favoritt-te?London te, solbær-te er favoritten. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: Favoritt-te?
Æsj, jeg har jo ikke mulighet til å dra til Vibes gate. Jeg får mase på dem på løkka, kanskje de tar den inn. Men den grønne anbefales den også!
|
|
|
#45 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Favoritt-te?Earl Grey er alltid en slager, men den bør definitivt være i løsvekt og helst fra en te-butikk og ikke ferdigpakket fra Twinings el.l.
|
|
|
#47 |
|
trøtt
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Favoritt-te?Jeg drikker endel Lipton Yellow Label med suketter og coffemate. Nammenam. Lipton sin Peach and Mango (i sånn trekantpose) er også utrolig god, men krever litt sitronsaft. Sitrusteen fra samme merke er også himmelsk. (MED sitronsaft)
|
|
|
|
#49 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Favoritt-te?glitter:
|
|
|
#50 |
|
Glamorøs
|
Ikke engang med den fantastiske gulroten av hele syv kroner avslag etter å ha handlet for over 1000 kroner?
|
|
|
#51 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Favoritt-te?Nei, en sykroners gulrot ble ganske latterlig da jeg begynte å tenke over det, man kan selvfølgelig hande enormte mengder te og få større avslag, men jeg lot meg ikke helt rive med, rart det der
|
|
|
#53 |
|
Glamorøs
|
Ikke sant? Får man større avslag har man jo også brukt proposjonalt mer penger der.
|
![]() |
|
|