Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når kan barn sitte i forsetet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-08, 17:27   #41
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når kan barn sitte i forsetet?

Ja, jeg ser jeg rotet litt der, siden det stod IKKE barnet på 4.5 år(men jeg diskuterte jo uansett ikke med eller mot Mikkeline ) Uansett så tror jeg at jeg fikk frem poenget mitt.

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

Jeg ser mange med halvstore barn foran med pute. Mange som tror det er bedre da, siden barnet kommer høyere opp. Om det er noen jeg kjenner, opplyser jeg dem om det, siden mange tror det er tryggere. Da får jeg som oftest enten en "takk, det visste jeg ikke" eller deres forklaring. Da lar jeg resten være opp til dem, om de tar til seg opplysningen eller ikke.

I det virkelige liv ja, men nå er vi på et forum Jeg velger å uttrykke meg på litt forskjellige måter her inne i motsetning til RL.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-08, 18:22   #42
safran
saftig

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kan barn sitte i forsetet?

Opprinnelig lagt inn av PrinsesseChiefen, her.

Av og til må man ta valg som ikke er "perfekte". Derfor synes jeg ikke vi skal kritisere så voldsomt andre sine valg.

Det finnes stort sett alltid et bedre valg enn å sette et barn usikret eller feilsikret i bil, men det koster kanskje mer innsats for å få det til. Jeg ser ingen grunn til å la være å kritisere farlige handlinger.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:43.