|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Oh boy - som Oslo-folk kommer til å angre på ordførervalget sitt ...Er det bare meg som LIKER politikere som ikke er helt medietrente og som slipper utspill som ikke har vært hele "kan-det-støte-noen-eller-slås-opp-uheldig-på-noen-måte-så-ikke-si-det"-balletten? Inkludert Stang, Sponheim og hele hurven av rabiate SV-ere?
|
|
|
#82 |
|
Hertuginne
|
Sv: Oh boy - som Oslo-folk kommer til å angre på ordførervalget sitt ...
Jeg synes i hvert fall at det kan være ganske underholdende.
|
|
|
#84 |
|
Borte
|
Tja, det gir jo mang en god latter, men jeg syns det er mer skremmende enn morsomt med politikere som oppfører seg som klovner. Kommunepolitikere kan jo være rene freakshows i blant.
|
|
|
#85 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Oh boy - som Oslo-folk kommer til å angre på ordførervalget sitt ...Jamen, jeg tror faktisk ikke de ER så innmari klovnete. Medieverdenen er knallhard, en bisetning kan komme på forsiden i avisen, en tanke eller en spissformulering presentert som blodig alvor. De medietrente politikerne vet dette, og sier bare nøye utvalgte, allerede forhåndsgodkjente ting. Ingen interessante tanker, provoserende eller tankevekkende utspill som, selv om det aldri vil bli vedtatt, kan starte gode diskusjoner.
|
|
|
#86 |
|
Borte
|
Sv: Oh boy - som Oslo-folk kommer til å angre på ordførervalget sitt ...Jeg syns nå at ordføreren i Oslo burde vite bedre uansett. Det er ikke en hvilken som helst politikerstilling. Og det blir tatt mange rare avgjørelser av grønnskollede politikere rundt forbi. Det vet jeg.
|
|
|
#87 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Oh boy - som Oslo-folk kommer til å angre på ordførervalget sitt ...Nei, jeg skjønner jeg er ganske ensom i synet mitt her. Men i "vite bedre" så ligger det egentlig "tenke seg mye nøyere om før man sier noe som helst", og det er jeg ikke sikker på om jeg er for.
|
|
|
#89 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Oh boy - som Oslo-folk kommer til å angre på ordførervalget sitt ...Nei, det var vel en utilsiktet bivirkning selv for Høyre-folk, tror jeg.
|
|
|
#90 |
|
Audacious
|
Sv: Oh boy - som Oslo-folk kommer til å angre på ordførervalget sitt ...Som rabiat SV'er synes jeg det er hyggelig at folk som har fått sentrale tillitsverv i partiet lufter de rare tankene sine med andre i partiet som kanskje klarer å tenke lenger enn nesa rekker, før de lufter dem med journalister. Men for all del, det er ikke meg i mot at en Høyre-ordfører har litt korttenkte utspill!
|
|
|
#92 |
|
Passiv
|
Sv: Oh boy - som Oslo-folk kommer til å angre på ordførervalget sitt ...Takk og pris for politikere som initierer gode forumdiskusjoner, sier nå jeg. |
|
|
|
#93 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Som jeg skulle sagt det selv. Jeg har definitivt ikke spurt om å få Fabian Stang som ordfører.
|
|
![]() |
|
|