|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Steines til døde for utroskap (Iran)Jeg skjønner deg godt Azi, men det er jo et regime det er vanskelig å stå imot og protestere mot. Likevel så er det jo slik at de jo har mange menneskers støtte, og mange er jo enige med denne typen straff. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Steines til døde for utroskap (Iran)
Sånn føler jeg det ofte også når folk snakker om USA på samme måte. Det er jo styret i landet folk flest har noe imot, men de skiller ofte ikke mellom det og menneskene som bor der. Men, igjen, jeg forstår jo hva folk mener, så jeg henger meg egentlig ikke så mye opp i det, selv om jeg er enig eller uenig med dem. Sist redigert av Trolljenta25 : 06-02-08 kl 16:35. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Steines til døde for utroskap (Iran)Hvem står med armene rundt skuldrene på lederne i Iran, bortsett fra han der gærne sør-amerikaneren?
|
|
|
#44 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Steines til døde for utroskap (Iran)Det er jo ikke engang et år siden en norsk delegasjon reiste til Iran. Ja, det var for å snakke om atomprogrammet til Iran, men hva slags inntrykk gir det når debatten over sanksjoner mot Iran raser som verst? |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Come what may...
|
Sv: Steines til døde for utroskap (Iran)Det er faktisk så mange som er "venner" og støtter Iranske regime.
|
|
|
#47 |
|
Come what may...
|
Sv: Steines til døde for utroskap (Iran)Jeg glemte vist en ikke der ser det ut som. Jeg er vist for mett til å fungere!
|
|
|
#48 |
|
Pauset
|
Sv: Steines til døde for utroskap (Iran)
Greit nok det, men så lenge det ikke nytter å forklare seg i etterkant så må jo det bli utrolig trettende. Ikke vits å "ta kampen" mot noen som ikke mente noe med det mener jeg... Feks da. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Steines til døde for utroskap