|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ute på tur
|
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Vi har dette dilemmaet nå... Huset vi ser på har 2+2 soverrom på hver sin etasje. Mulig at guttene må sove samme på det ene rommet i samme etasje som vi og ha lekerom i første etasjen?
|
|
|
#42 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?
Det er vel alles skrekk.
|
|
|
#43 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Ja, det med brann er skummelt, men ville likevel valgt barnerommet i en annen etasje. Man kan aldri forsikre seg helt mot brann, men man kan feks seriekoble brannvarslerne, montere brannstige, ha brannøvelser sammen med de litt større barna, osv.
|
|
|
#44 |
|
både her og der
|
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Barna har soverom i første etasje, mens vi ligger nede i kjelleretasjen. Jeg var litt skeptisk til det i starten, men det har gått helt fint. Vi flyttet i sommer da den yngste var 4,5 år.
|
|
|
#45 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Jeg er lite hysterisk. Her bor eldste i kjelleren, mellomste i første etasje og vi voksne og minsta på loftet. Vi kunne hatt tre unger på loftet, men velger å spre dem. Mye roligere ved leggetid og hyggeligere når de har venner på besøk. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Jeg hadde ikke likt det, og hadde det vært en annen løsning ville jeg heller gått for det. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
tankefull
|
Sv: Barnerom i annen etasje enn foreldrene?Huset vi holder på å bygge får 4 soverom på loftet, og et i hovedetasjen. Vi kommer til å ligge alle sammen på loftet til ungene blir ganske store. |
|
|
|
![]() |
|
|