|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Svigerforeldre
|
![]() |
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har verdens snilleste og greieste svigermor og svigerfar jeg. Lite innblanding, og i det hele tatt. Helt perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har ingen svigerforeldre igjen.
![]() |
#5 |
<*(((<
|
![]() Sv: SvigerforeldreMyten stemmer ikke for min del. Jeg er velsignet med en usedvanlig oppegående svigermor, hun er omtenksom og engasjert, men klarer likevel fint å unngå å "blande seg". I tillegg er vi veldig på nett når det gjelder humor, hvilket i like stor grad kan sies om svigerfar. Han har også den store fordelen at han fortsatt spiller trommer i progrockband, og det er jo rett og slett bare kult. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Alltid motsatt
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SvigerforeldreSvigermor er en perle. Svigerfar er en forvokst tenåring som nekter å komme ut av ego-boblen sin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: SvigerforeldreFør Mazungen var forholdet til svigermor veldig godt. Men når hun skiftet kjæreste ble det litt anderledes. Svigermor var veldig vanskelig for meg å forstå i forhold til Mazungen. Hun var overintens, jeg hadde alltid for lite klær passet ikke nok på osv osv osv, samtidig så vi henne ikke på ukes og månedsvis. Så dukket hun opp med overfokus. Jeg syntes det var vanskelig og har bitt meg mye i underleppen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Peppy!
|
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har en veldig ålreit svigermor. Hun er en kul dame, vi har mange felles interesser. Hun er politisk engasjert, kulturinteressert, reiseglad og litt jålete. Det hender jeg har savnet litt mer bestemorengasjement, men det kommer seg. Hun er mer av typen som lærer guttungen rampestreker heller enn barnesanger, og hun har aldri funnet på å bake boller til ham eller noe slikt som min mor gjør. Hun tar ham dog med på teater, leser bøker for ham og drar igang håndarbeidsprosjekter (hun er kunstner). Guttungen er veldig glad i henne, og det er jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
*elsker ENGA*
|
![]() Sv: SvigerforeldreHar verdens beste svigerforeldre. Har ett utrolig godtforhold til dem. De er jo nesten som steforeldre for meg, har jo vært sammen med sønnen deres siden jeg var 15. Jeg er utrolig glade i dem og takknemlig for alt de gjør for oss, eneste er at jeg kunne ønske de ville være barnevakter innimellom, men de orker sjeeeeeldent det. Mannen har ett minst like godt forhold til mine foreldre.
![]() |
#14 |
Hertuginne
|
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har veldig flotte svigerforeldre, det er bare så synd at de bor så langt unna som de gjør. De har en flott evne til å stille opp uten å blande seg, og det er ikke noe problem å ha dem på besøk over lengre tid.
![]() |
#15 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har et fantastisk godt forhold til min svigermor!
![]() |
![]() |
#16 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: SvigerforeldreJeg har ingenting å utsette på mine svigerforeldre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
godt brukt
|
![]() Sv: Svigerforeldre
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Svigerforeldre
Mine svigerforeldre er døde, men de var nøyaktig beskrevet her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Passiv
|
![]() Sv: SvigerforeldreHar verdens beste "svigerforeldre" om man kan kalle det det. Er jo ikke gift, og litt på og av. |
![]() |
![]() |
|
|