Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Foreldres innblanding i barneoppdragelse

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-08, 03:24   #33
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelse

Svigermor blander seg minimalt, svigerfar ser vi aldri.
Pappa blander seg heller ikke, men mamma derimot....

Enten kjefter vi for ofte elelr så kjefte vi for lite ller så ditt eller så datt.
Det som tok kaka var når hun kom med at om jeg ikke ble flinkere til å rydde ville Barnevernet kommeå ta ungene.
Gjett om jeg eksploderte.............

Jeg tar igjen nårhun begynner så hun har blitt bedre med årene.
Vi har ende problemer med mellomste, men han er jo i hennes øyne en engel som alltid bare er snill og grei når han er hos de.
Prøverå si at når alt skjer på hans premisser så er det klart han er en engel, men når ikke helt inn der.
Derfor er det baaaaaare tull at han utredes. at han er et sant helvte til tider her hjemme har jo ikke noe med saken å gjøre så lenge han er sååååååå grei hos de.

Minsten slipper jo sååååå billig unna, i hennes øyne. For det er jo klart han er den som nesten alltid starter kranglene mellom han og mellomste................
ja han starter endel krangler, men det er ikke dermed sagt at det er greit at mellomste slår eller noe annet......
Fy så slemme vi er som "bare" kjefter på han som slår og ikke han som "alltid" starter kranglene.

Til hennes forsvar får jeg si at mellomste nok på mange måter er utrolig lik broren min, hennes sønn fra tidligere ekteskap.
Han ble jo narkoman fordi mamma og pappa hadde for stramme tøyler.. (pappa er hans stefar) Det var det som var gjengangeren på den tiden, foreldrenes stramme tøyler. Slapp man opp de så ble alt bare bra.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:58.