Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Gratis bleier

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-08, 22:02   #21
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gratis bleier

Er det i det siste lille brevet som en må rive opp i siden? Må kikke nøyere. Jeg bare dro ut årsoppgaven og har ikke rukket å kikke på resten. Kanskje greit jeg gjør det før det har gått en uke da.

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Arrgh! Sånt kaster jeg uåpnet i søpla.

Tar du ikke var på årsoppgaver? Den skal ligge inni der, og har du handlet på Coop i løpet av året, så trenger du denne til selvangivelsen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-08, 22:08   #22
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Er det i det siste lille brevet som en må rive opp i siden? Må kikke nøyere. Jeg bare dro ut årsoppgaven og har ikke rukket å kikke på resten. Kanskje greit jeg gjør det før det har gått en uke da.

Tar du ikke var på årsoppgaver? Den skal ligge inni der, og har du handlet på Coop i løpet av året, så trenger du denne til selvangivelsen.

Ja, det er den

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 14:26   #23
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant kupongen min jeg også, så i dag blir det ei pakke gratis.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-08, 16:11   #24
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har tatt ut mamma sin å sagt at hun må dra å hente en pakke for å ha liggende der. Veldig greit.

Glemte å tipse svigermor.

Lurer på om jeg får brukt vår før den går ut på dato*har ikke bil på formidagen og når det handles så kjøres det på rema. Et godt stykke til Prix og Mega ligger i sentrum , å der glemmer jeg ofte å dra innom*

Gammel 04-02-08, 20:22   #25
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Altså , vi har kastet vår Er det mulig!!!

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 22:31   #26
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

De hadde ikke størrelsene Poden bruker i Prix-butikken vår.

På lappen står det forøvrig at tilbudet varer til den 16., så jeg får prøve å kommet innom en annen butikk i løpet av uka.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-02-08, 22:32   #27
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hentet meg ut to pakker bleier idag

Gammel 09-02-08, 22:40   #28
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg fikk en sånn kupong allerede i november, tror jeg det var.

Det var ikke en kupong jeg fikk i november, det var et brev fra Meny med gratis bleiepakke ved fremvisning av brevet. :svime:

Medlemsbladet med kupong fra Coop fikk jeg i går.

Gammel 13-02-08, 12:29   #29
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sankk om surrehode, dette hadde jeg glemt, men nå er den funnet fram igjen så skal dra å hente en pakke bleier seinere i dag

Gammel 13-02-08, 13:44   #30
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

årh...fikk ikke med meg datoen..jaja, så sparte jeg de kronene...ser de har tilbud på sjokoladeposer fra nidar...hadde nok tatt med meg noen av de i samme slengen, og da hadde det ikke blitt noe billigere likevel =)

Gammel 13-02-08, 13:56   #31
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja ja, svimehodet her (les:meg)nappet bare årsoppgavene og kastet fint alle tre "katalogene". Så de ligger fint plassert på en eller annen papirinnsamlingsplass.

Gammel 13-02-08, 15:39   #32
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smurfine, her.

årh...fikk ikke med meg datoen..jaja, så sparte jeg de kronene...ser de har tilbud på sjokoladeposer fra nidar...hadde nok tatt med meg noen av de i samme slengen, og da hadde det ikke blitt noe billigere likevel =)

Kampanjen varer jo til den 16, så du har enda tid

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:36.