Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ramin-Osmundsen går av

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-08, 22:54   #8
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ramin-Osmundsen går av

Jeg synes at Ramino-O ga seg for lett. Nå har ikke jeg hørt det som er blitt sagt til Jens'ern men jeg er oppgitt over alt det som media har kastet seg over av uvesentligheter i denne saken. Kvinnenettverk, cafe på teatercafeen, bursdagsfester osv.

Herrelighet, Norge som er et så lite land så må man vel bare regne med at de som hører til i slike kretser holder sammen. Det er som Tjorven sa i sted om at i det private næringsliv har også jeg opplevd det samme. Moralskt er det nok ikke riktig, men det er da lettere å ansette en som enten du eller en du kjenner har tillit til, enn å ansette en som du "bare" har gode referanser fra andre du ikke kjenner.

Opposisjonen har uansett kastet seg over dette, og jeg synes at guttaboys (og jentene) borte i regjeringskvartalet burde ha støttet opp om Ramin-O i større grad. Det var da de som ansatte henne.... og correct me if I am wrong, men den UDI saken som hun gikk fra forrige gang hun var i media, kunne man peke på Ramin-O å si at alt var hennes feil? Jeg mener å huske at hun da bare fikk skylden.... føler at jeg er på litt usikker grunn her.

:stikker: og nå skal jeg oppdatere meg på hva Ramin-O har sagt til Jenser'n.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.