Sv: Ramin-Osmundsen går av
Jeg synes at Ramino-O ga seg for lett. Nå har ikke jeg hørt det som er blitt sagt til Jens'ern men jeg er oppgitt over alt det som media har kastet seg over av uvesentligheter i denne saken. Kvinnenettverk, cafe på teatercafeen, bursdagsfester osv.
Herrelighet, Norge som er et så lite land så må man vel bare regne med at de som hører til i slike kretser holder sammen. Det er som Tjorven sa i sted om at i det private næringsliv har også jeg opplevd det samme. Moralskt er det nok ikke riktig, men det er da lettere å ansette en som enten du eller en du kjenner har tillit til, enn å ansette en som du "bare" har gode referanser fra andre du ikke kjenner.
Opposisjonen har uansett kastet seg over dette, og jeg synes at guttaboys (og jentene) borte i regjeringskvartalet burde ha støttet opp om Ramin-O i større grad. Det var da de som ansatte henne.... og correct me if I am wrong, men den UDI saken som hun gikk fra forrige gang hun var i media, kunne man peke på Ramin-O å si at alt var hennes feil? Jeg mener å huske at hun da bare fikk skylden.... føler at jeg er på litt usikker grunn her.
:stikker: og nå skal jeg oppdatere meg på hva Ramin-O har sagt til Jenser'n.