|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Har dine barn vært i syden | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
101 | 66,01% |
Nei |
![]() ![]() ![]() ![]() |
52 | 33,99% |
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å reise til syden ...
Jeg forbinder heller ikke Sør-Frankrike med "syden", selv om det nok kan defineres som det. Vi leide et stort hus på rivieraen i en hel måned for snart tre år siden. Jeg føler likevel ikke at vi var i syden, egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å reise til syden ...Vi har reist mye med alle tre barna, så de har flere ganger vært i Spania, Italia og Frankrike. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å reise til syden ...Vi reiser hvert år, deilig å komme seg litt bort
![]() |
#104 |
Come what may...
|
![]() Sv: Det å reise til syden ...Eldstejenta da hun var rundt 1 år var vi i Spania. De to andre har kun kommet seg til Frankrike. Så det telles vel ikke som syden!
![]() |
#105 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Det å reise til syden ...Storesøster har vært to ganger på Kypros og en gang på Kreta. Lillesøster har vært en gang på Kreta.
![]() |
#106 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Det å reise til syden ...Ja, mine to på 6 og 10 år har vært i syden flere ganger. 2 ganger i Tyrkia, en gang i Spania, og en gang på Gran Canari. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å reise til syden ...Vi skal 14 dager til syden til sommeren.Det blir tvillingenes som snart blir 5 år 4 gang til syden.Storesøster på 10 har vært 8 ganger i syden
![]() |
#108 |
Leser
|
![]() Sv: Det å reise til syden ...Kristin:: Mener du det er billigere å bare ordne seg hotell og flybilletter selv? :interessert:
![]() |
#109 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å reise til syden ...Snuppa har vært i syden 3 ganger
![]() |
#110 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Det å reise til syden ...Barna her er også veldig vant til å reise og har vært mange steder
![]() |
#114 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Det å reise til syden ...Syden forbinder jeg med området rundt Middelhavet og Kanariøyene. Thailand blir Østen for meg.
![]() |
#115 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å reise til syden ...Kjekt å høre at ikke "alle" er i syden. Vi har ikke vært i syden (barn 10 og 12) og det frister ikke så veldig heller. Har lite lyst til å bruke så masse penger på ei uke eller to. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å reise til syden ...Han har vært to ganger i Spania (fastlandet) og en gang på Kreta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Det å reise til syden ...Vi er så heldige at vi har en leilighet i Spania i familien (mine svigerforeldre) - så da er det ikke så skrekkelig dyrt for oss å reise - trenger egentlig bare en flybillett, og er man tidlig ute, koster det ikke allverden det heller.
![]() |
#119 |
Ny
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Rogaland
![]() |
![]() Sv: Det å reise til syden ...Ungene mine er bereiste ja. Foreldrene har alltid vært glad i å reise og vi har heldigvis mulighet og råd til å gjøre det. Aldri noen luksusferier, men heller litt alternativer til vanlige sydenturer. Leier gjerne hus/leilighet selv og ordner med billige flybilletter. I år blir det en uke i leid hus utenfor Dubrovnik i Kroatia. Vi gleder oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|