|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
Se resultatene: Har dine barn vært i syden | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
101 | 66,01% |
Nei |
52 | 33,99% |
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Det å reise til syden ...Har dine barn vært i syden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Sv: Det å reise til syden ...Nei. Jeg vet ikke hvor syden er. :sta: |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helt konge
|
![]() Sv: Det å reise til syden ...Vi var for første gang nå i sommer. Mer spesifikt, vi var i Tyrkia. Første gang for jentene som var 2 og 4 år og første gang for meg som var 35 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å reise til syden ...Store har vært med til syden en gang; da han var 2 år. Vi har store planer om å ta med oss begge to til sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Det å reise til syden ...
Tenkte litt på om jeg skulle bruke syden her |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
kamerat
|
![]() Sv: Det å reise til syden ...Ungene våre har vært mye på reise, fordi de har foreldre som prioriterer reising særdeles høyt.
![]() |
#10 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Det å reise til syden ...De har vært med oss og besteforeldrene til Mallorca.
![]() |
![]() |
#12 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å reise til syden ...Storebror på fire har vært en gang på Gran Canaria og en gang på Rhodos. Lillesøster har vært en gang på Rhodos.
![]() |
#13 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() Sv: Det å reise til syden ...Vi har vært i Spania mangen ganger med jentene
![]() |
#14 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det å reise til syden ...Ja, vi har vært på charterferie med ungene flere ganger. Vi er heldige som har svigers som har spandert deler av turen tre år på rad så vi har vært mange familiemedlemmer som har reist sammen.
![]() |
#15 |
Passiv
|
![]() Sv: Det å reise til syden ...Ja. Eldste har vore 5 ganger(11 år),og minste 2 gangar(snart 2). |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Det å reise til syden ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Peppy!
|
![]() Sv: Det å reise til syden ...Jeg tenker også charterferie når du sier Syden. Det har guttungen aldri vært på. Men hvis du tenker sør i Europa så har han det. Han har vært i Frankrike to ganger, og én gang i Italia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
WF: BNBE
![]() Sv: Det å reise til syden ...Min har vært i Syden, men faren kommer fra Syden (i hvert fall hvis man opererer med et vidt Syden-begrep). |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
sjelden
![]() Sv: Det å reise til syden ...Ja, barna har vært sydover.
![]() |
|
|