Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Det å reise til syden ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Har dine barn vært i syden
Ja 101 66,01%
Nei 52 33,99%
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-07, 15:11   #6
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Det å reise til syden ...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nei. Jeg vet ikke hvor syden er. :sta:

Hvis jeg har noe jeg skulle ha sagt kommer vi aldri til å reise til dette syden heller. Tropiske øyer, faktiske LAND som heter Marokko og lignende ja, men ikke syden.

Noen ganger har man bare ikke råd til ting, samme hvor sårt det er der og da. Husker godt at det var ting mine jevnaldrende gjorde/fikk da jeg var yngre, som vi ikke prioriterte/hadde råd til. Litt kjipt der og da, men nå er jeg glad for det. Hadde ikke vært noe kult å tenke tilbake på at vi gjorde noe "alle andre gjorde" uten egentlig å ha råd til det, bare fordi alle andre gjorde det.

Tenkte litt på om jeg skulle bruke syden her Syden er vel fra Oslo og sørover det da, siden vi bor litt nord for Oslo

Det er det samme jeg har sagt til mine to eldste. Jeg har også fokusert på at man lærer å sette pris på en del ting når det ikke er noen selvfølge. Jeg skjønner jo at det ikke er lett å se for dem, men de skjønner det nok senere.........

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.