Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Det å reise til syden ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Se resultatene: Har dine barn vært i syden
Ja 101 66,01%
Nei 52 33,99%
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-07, 15:09   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å reise til syden ...

Nei. Jeg vet ikke hvor syden er. :sta:

Hvis jeg har noe jeg skulle ha sagt kommer vi aldri til å reise til dette syden heller. Tropiske øyer, faktiske LAND som heter Marokko og lignende ja, men ikke syden.

Noen ganger har man bare ikke råd til ting, samme hvor sårt det er der og da. Husker godt at det var ting mine jevnaldrende gjorde/fikk da jeg var yngre, som vi ikke prioriterte/hadde råd til. Litt kjipt der og da, men nå er jeg glad for det. Hadde ikke vært noe kult å tenke tilbake på at vi gjorde noe "alle andre gjorde" uten egentlig å ha råd til det, bare fordi alle andre gjorde det.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.