Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Er det veldig dyrt med elektriker?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-08, 23:11   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det veldig dyrt med elektriker?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Om det er bare noen få som er skiftet så kan det tyde på at det er de som oftest har gått. Hvor lenge er det dere har bodd der, og har det vært et problem hele tiden?

Er det en oljeovn? Det har vel vært snakket en del om at en del av de gamle oljeovnene ble slitt, og at de sprakk i skjøtene pga utvidingen og krympingen som følge av oppvarmingen og avkjølingen av oljen inne i ovnene. Hva slags type ovn er det?

Vi har bodd her i litt over 3 år, og det er vel helst det siste året det har vært noe problem, kan ikke huske noe før det. Blokken er fra 70-tallet, og jeg vet det er mye DRITT i disse blokkene, både av egen erfaring og av det jeg har hørt fra naboer. Gleder meg til å komme meg vekk herfra. Innemiljøet er helt grusomt. Men det er jo en litt annen diskusjon.

Ovnen er arvet etter mormor, aner ikke hvor gammel den er men den må vel være minst 20 år. Delonghi, står det på den. Det er vel en slik oljeovn ja, en som dette. Var en drøm å få i hus, for vi har ikke peis, og den gamle ovnen varmet ingenting, så vi satt og frøs oss ihjel her. Fikk jo et nytt liv da den kom i hus! Men nå er jeg litt nervøs, de er vel rene brannfellene de ovnene der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:10.