|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er du forelsket?Jeg sliter med akurat det.
![]() |
#22 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Når er du forelsket?Mest når han leker med barna og er god, snill og morsom pappa.
![]() |
#23 |
Passiv
|
![]() Sv: Når er du forelsket?Når han kommer hjem med en bok jeg bare har nevnt i forbifarten at jeg ønsker meg. Han leser ikke bøker selv, men er utrolig god på å finne bøker jeg liker. Fint, for jeg har fått lest mye av forfattere jeg aldri har hørt om, og som jeg aldri ville kjøpt noe av selv sånn helt uten videre. |
![]() |
![]() |
#24 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Når er du forelsket?
Signerer denne nesten helt - mannen min leser mye selv også. Han er utrolig flink til å finne gode bøker!
![]() |
#25 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Når er du forelsket?Jeg er stadig vekk forelsket, uten at han har gjort noe utenom det vanlige. Han er bare fin sånn han er. Men det er jo tilfeller hvor jeg blir ekstra forelska. F.eks. i går, da min kjære ikke vekket meg før middagen var ferdig, fordi han så at hans gravide kjæreste trengte en tretimers lur på sofaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er du forelsket?For en deilig tråd! |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Smugleser
|
![]() Sv: Når er du forelsket?Når mannen, til tross for at han nesten hater det, tar på seg høyhalset genser og jeg kan kikke på ham over middagsbordet og tenker "Åh, så kjekk han er". :fjortiss:
![]() |
#28 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Når er du forelsket?Nå sist var det da han lå på gulvet, med en kosete storebror i ene armkroken og en kosete lillesøster oppå seg, og de så på barne-TV sammen. De var så søte alle sammen.
![]() |
#30 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Når er du forelsket?Eg kjente veldig godt at eg elska han då eg låg på golvet og leika med lille A i stad, og han såg at eg vat trøtt, løfta meg og bar meg til sofaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Flink jente
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er du forelsket?Når han plutselig kommer på at jeg har vært hos legen (bare sånn ca 5 t etter at jeg har vært der), og sender melding fra jobb: |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
godt brukt
|
![]() Sv: Når er du forelsket?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Når er du forelsket?Som i dag når han ringer meg på ferie og forteller at han prøvde å få flybillettet til der vi er, til tross for at han sitter opp over ørene i jobb og egentlig skal jobbe hele helgen. Fordi han savner oss sånn.
![]() |
#34 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() Sv: Når er du forelsket?Jeg kjenner meg litt yr og forelsket når han innimellom står opp med ungene,uten at jeg ber han om det,enda det er hans tur til å sove |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Øyboer
![]() Sv: Når er du forelsket?Signerer litt Marianne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Når er du forelsket?Det er ikke så veldig ofte lenger men heldigvis skjer det fortsatt etter 15 år
![]() |
#39 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når er du forelsket?Mannen min er så snill med meg, han lar meg sove på natta uansett hvor mange ganger barna våkner. Og når jeg våkner på morgenen og spør om han har vært oppe i natt, så svarer han nei for at jeg ikke skal få dårlig samvittighet.
![]() |
#40 |
🎈
![]() Sv: Når er du forelsket?Når han kysser meg i nakken.
![]() |
Emneord |
forelskelse |
|
|