|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Ekvilist
|
![]() Sv: cirkusVi går ikke på sirkus nei. (Det skrives med s og ikke c på norsk, gjør det ikke?) Både på grunn av dyrenes velferd, som jeg ikke synes kan sammenlignes med dyreparker flest i Norge iallefall. I tillegg har jeg sett dokumentarer om hvordan mange av de innleide artistene flaskes opp til å bli artister. Ekstremt hard trening fra de knapt kan stå på beina, og en framtid som er forutbestemt av foreldrene. Tragisk.
![]() |
#24 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: cirkusEldstejenta vår var på sirkus med bestemor i sommer. De kom hjem før forestillingen var slutt- A var vettskremt av klovnen!!! (Som i følge svigermor var sjeldent stygg og fæl å se på!)
![]() |
#26 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sirkus
OK, så du ser ikke forskjellen på å få løpe rundt på et relativt stort område med andre dyr og å stå inneklemt i en vogn, i en innhegning og å tasse rundt i en sirkusring et par ganger om dagen? Det sier i såfall endel om deg. Jeg får for øvrig følelsen av at du bare ønsker å provosere nå.
![]() |
#29 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SirkusVi går hverken på sirkus eller tivoli og sjeldnest mulig i fornøyelsesparker. *sær* |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SirkusJeg var på sirkus med eldstemann i fjor. Jeg satt med en ekkel følelse i magen under hele showet. Her blir det ikke flere sirkusturer nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: SirkusVi var i fjor med eldstejenta, men vi dropper det i år av samme grunner som dere andre.
![]() |
#32 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: cirkus
Det er vel ikke noe galt i det.
![]() |
#33 |
er grønn og fin.
|
En dyrepak jeg ALDRI kommer til å dra til igen er den i København (huske ikke hva den heter)
![]() |
#35 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: SirkusEr det virkelig sirkus nå midt på vinteren? Det må da være fryktelig kaldt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Absolut ateist
|
Så intet liv er bedre enn et kort, men godt liv?
![]() |
#37 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SirkusNei, har vært på sirkus med eldste en gang, aldri mer. Minsten har aldri vært, og kommer aldri til å dra med meg. Blir helt dårlig av å tenke på hvordan dyra her det.
![]() |
#38 |
Dukkar plutseleg opp ...
Eg hadde vel helst sett at dei kunne ta konsekvensen av at dei tener pengar på dyr og heller brukt litt ressursar på å huse dei om vinteren også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
navnet sjemmer ingen
Nå er det vel en vesntlig forskjell på sauer, høner og kyr og kjæledyr. Såvidt meg bekjent slaktes ikke hund og katt for å bli mat, sau, høner og kyr, der i mot bruker man jo kjøttet av og er slaktedyr i vår kultur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Absolut ateist
|
Jeg trodde det var helt vanlig å sende dyrene på slakt om høsten.
![]() |
Emneord |
dyreplageri |
|
|