Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 20:25   #381
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Den kostet 249,- På Lene V, de hadde den i brun også
Utulig gøy å finne en så fin kjole som var så billig,
fant en til 500 også, men den var ikke så fin

Da er det den samme
Kosta likt iallefall, og ser likt ut. Kjøpte den på en butikk som heter Mia`s her jeg Og den var veldig fin på synes jeg!

Men jeg vil ha stroppene på.. synes det ble finest til meg. Lurer på å sy de fast, for de datt veldig fort av ..

Skoene du kjøpte er også litt lik mine.. bare at mine er brun og gull

http://www.foreldreportalen.no/forum...ead.php?t=2443

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-11-06, 20:38   #382
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Guniss: Den kledde du kjempe bra, og flotte sko også !!
(åsså så flink du har vært på slankefronten *imponert* )

Gammel 03-11-06, 22:01   #383
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Nødvendige saker til mor!

30 kr for beltet

Og her er de elskeligste støvlettene mine!!! Jeg er SÅ forelsket i dem!!!

Gammel 03-11-06, 22:07   #384
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nå skal jeg på shopping.

Gammel 03-11-06, 22:14   #385
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag har jeg bare kjøpt makeup

Dior palett med øyeskygger
Dior mascara
E.Arden make up mousse
DKNY parfyme og deo

Anne er ikke aktiv  
Gammel 03-11-06, 22:42   #386
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg mottatt og returnert ALT fra HM. Enten for lite eller for stort.

007 er ikke aktiv  
Gammel 04-11-06, 11:46   #387
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Gud, så kjedelig Liven, da hadde jeg vært esse-sur.

Gammel 04-11-06, 11:51   #388
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Så kjedelig Liven,
du får heller ta deg en byshopping tur

LilleLeo: den lilla genseren var kjempe fin, trur du kler den kjempe bra

Gammel 04-11-06, 11:58   #389
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

LilleLeo: den lilla genseren var kjempe fin, trur du kler den kjempe bra

Takk Den kledde meg utmerket, og er utrolig myk og god!

Gammel 04-11-06, 12:01   #390
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

I går kveld kom mannen hjem fra Seattle med dette

http://www.gap.com/browse/product.do...437&pid=400004,

http://www.gap.com/browse/product.do...436&pid=381104,

http://www.gap.com/browse/product.do...428&pid=393187,

en duffelcoat omtrent som denne bare med bamsefor inni hetta: http://www.gap.com/browse/product.do...638&pid=395769,

http://www.gap.com/browse/product.do...776&pid=385346, og

mye mye mere klær til barna.

Til meg kjøpte han renseserie og krem fra Kanebo samt en dyp rød vest.

En aller så liten julaften...

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 04-11-06, 12:05   #391
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Nooria: Så flink han har vært!!!

Gammel 04-11-06, 12:05   #392
007
© All rights reserved

007 sin avatar

007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Gud, så kjedelig Liven, da hadde jeg vært esse-sur.

Jeg ER!

Takk for sympatien. Godt at noen forstår.

007 er ikke aktiv  
Gammel 04-11-06, 12:07   #393
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Jeg ER!

Takk for sympatien. Godt at noen forstår.

:comfort: Jeg tror ikke sambo ønsker at dette skal skje med meg noensinne,
for det er ham det vil gå utover

Gammel 04-11-06, 12:11   #394
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Standard

:comfort: Jeg tror ikke sambo ønsker at dette skal skje med meg noensinne,
for det er ham det vil gå utover

Skjønner hva du mener...
Fikk ingen forståelse i heimen - han kunne ikkje skjønne at det var noe problem?
Men han er nå søt da, som foreslo at jeg heller skulle ta meg en bytur og prøve klærene før jeg handlet. Ikke noe shoppingforbud, altså. (Som om det hadde virket...)

007 er ikke aktiv  
Gammel 04-11-06, 12:39   #395
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Skjønner hva du mener...
Fikk ingen forståelse i heimen - han kunne ikkje skjønne at det var noe problem?
Men han er nå søt da, som foreslo at jeg heller skulle ta meg en bytur og prøve klærene før jeg handlet. Ikke noe shoppingforbud, altså. (Som om det hadde virket...)

Jeg har fått sko-forbud

Gammel 04-11-06, 14:58   #396
komo
Aktiv

komo sin avatar

komo er litt kul
Standard

Nooria: Så flink han har vært!!!

Signerer!

Så flotte ting han hadde kjøpt!
Fant han det helt på egnhånd el hadde du "bestilt"?

komo

Gammel 04-11-06, 19:03   #397
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av komo, her.

Signerer!

Så flotte ting han hadde kjøpt!
Fant han det helt på egnhånd el hadde du "bestilt"?

komo

Jeg hadde sendt med handleliste med bilder. Alt jeg har lagt ut bilder av her bortsett fra duffelcoaten har jeg valgt ut. I tillegg til duffelcoaten til storebror har han valgt ut masse fine olabukser, et olaskjørt og noen topper til lillesøster. Jeg har ikke bilder av de tingene han har valgt ut (fordi de ikke er i nettbutikken), men det er også masse fint!

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 09:09   #398
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vimjer: du fikk aldeles rett, ingen hindring at jeg pusser opp

Jeg har kjøpt denne av Kiddo

Gammel 05-11-06, 09:15   #399
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg trodde du allerede hadde den jakken, Angelique? Har du den i en annen farge fra før?

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 09:21   #400
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg trodde du allerede hadde den jakken, Angelique? Har du den i en annen farge fra før?

Nei ikke den , jeg har denne fra før

Og denne har jeg

Og denne kommer ettervert (skal ha den stil skjørtet fra O.M)

Dette skjørtet

Og skinnjakken har jeg

Og så har jeg denne lyseblå strikkejakken i bomull

Og bluser , et par stykker og en singlet og den brune velourdressen og kjolen i ull

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:20.