Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-06, 09:25   #401
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

Da har du en bra samling, det må jeg si!

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 09:34   #402
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nå vært på jakt etter støvletter, kåpe og veske i halvannen måned.
Det er like før jeg gir opp, og heller kjøper meg et par sjøstøvler. (Det trengs nemlig akkurat nå ...)

Gammel 05-11-06, 11:24   #403
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Da har du en bra samling, det må jeg si!

Ja, rekord?

Kan godt overta den mønstrete jakken av Angelique. Ikke noe problem i det hele tatt!

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 13:27   #404
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Ja, rekord?

Kan godt overta den mønstrete jakken av Angelique. Ikke noe problem i det hele tatt!

Vi burde jo egentlig ha Odd Molly-treff om en stund - kanskje som en byttering Eller pokerlag? "Jeg satser to Odd Molly-topper og høyner med en strikkejakke"

Gammel 05-11-06, 18:56   #405
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Vi burde jo egentlig ha Odd Molly-treff om en stund - kanskje som en byttering Eller pokerlag? "Jeg satser to Odd Molly-topper og høyner med en strikkejakke"

JA vi kan et slikt treff

Gammel 05-11-06, 19:11   #406
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har nå vært på jakt etter støvletter, kåpe og veske i halvannen måned.
Det er like før jeg gir opp, og heller kjøper meg et par sjøstøvler. (Det trengs nemlig akkurat nå ...)

Kresen!

Er jo drøssvis med nydelig støvletter nå!
Og kåper.. Så en kjempefin en på B Young her en dag.. tøffe lommer!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 19:18   #407
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger hjelp!

Jeg ønsker meg denne fra LaRedoute, men hvilken str skal jeg velge? Jeg er nok en 44 i bukser nå...

Gammel 05-11-06, 19:20   #408
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bestilte FEIL str i HM buksa mi... 46 istedet for 44.. sendte mail 2 timer etterpå og ba de endre, men neida .. for sent!

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 19:21   #409
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Trenger hjelp!

Jeg ønsker meg denne fra LaRedoute, men hvilken str skal jeg velge? Jeg er nok en 44 i bukser nå...

http://www.laredoute.no/misc/Product..._7980736_1.JPG

Har jo hørt så ulikt der.. noen sier de bestiller samme størrelse som de normalt bruker, andre går en str opp..

Kul bukse!

Ville prøvd 44 jeg.. samtidig.. det der er jo en bukse som er kul selv om den er litt vid og?

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 19:22   #410
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Blondiesnuppa: Jeg har pleid å bestille min vanlige størrelse på Laredoute, og det har passet bra. Buksa var forøvrig kjempestilig!!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 19:23   #411
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Ville prøvd 44 jeg.. samtidig.. det der er jo en bukse som er kul selv om den er litt vid og?

Det er sant - og man føler seg jo bedre i en vid bukse.
Men jeg har jo ikke tenkt til å være str 44 så mye lenger, da.

Gammel 05-11-06, 19:32   #412
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Kjøpte deilige tøffler / innesko til lillemor:

Anbefales!
selges på www.prinsessebutikken.dk
Jeg kjøpte de hos Minime.

Mandarin er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 19:38   #413
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Det er sant - og man føler seg jo bedre i en vid bukse.
Men jeg har jo ikke tenkt til å være str 44 så mye lenger, da.

Da ville jeg bestilt 44

Nessie er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 21:45   #414
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Nei ikke den , jeg har denne fra før

Og denne har jeg

Og denne kommer ettervert (skal ha den stil skjørtet fra O.M)

Dette skjørtet

Og skinnjakken har jeg

Og så har jeg denne lyseblå strikkejakken i bomull

Og bluser , et par stykker og en singlet og den brune velourdressen og kjolen i ull

Ingen slår shopping-dronningen !

Gammel 05-11-06, 22:09   #415
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ble litt mye, men jeg hadde faktisk ikke så mange tykke gode vinterstrikkejakker.
Den jeg kjøpte av Kiddo er julegave fra barna
Og jeg har kvittet meg med ALLE joggedressene mine
Alle er vekk (UFF)
Har kun lagdressen til laget her jeg bor og O.M. dressen igjen

Gammel 05-11-06, 22:12   #416
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Angelique, du har ikke vurdert å skifte nick til Molly?

Gammel 05-11-06, 22:16   #417
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Og jeg har kvittet meg med ALLE joggedressene mine

Min velbrukte rosa Juicy-dress (eller Miss Piggy-dress ) gikk nettopp samme vei. ALLE joggebukser er borte! Måtte beholde den ene Juicy jakken da; den er jeg så glad i. Mørkebrun, med lyse rosa sikksakksømmer i elastikken på ermene/nederst.

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 22:19   #418
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Angelique, du har ikke vurdert å skifte nick til Molly?

Jeg skrev i en tidligere tråd at jeg vurderte bytte til Miss Molly (good golly!)

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 05-11-06, 22:54   #419
Mica
Djevelsk

Mica sin avatar

Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Jeg møtte Aba, Solregn og LaBanga i forrige uke og vi ble enige om at vi burde ha klesbytte treff

Gammel 05-11-06, 23:34   #420
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mica, her.

Jeg møtte Aba, Solregn og LaBanga i forrige uke og vi ble enige om at vi burde ha klesbytte treff

Det hørtes faktisk veldig gøy ut! Så kunne vi kost oss med litt vin og ost, samtidig som vi prøver og bytter klær!
..eh.. hvis jeg får være med?

Sist redigert av Nynne : 06-11-06 kl 00:27.
Nynne er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.