Sv: Kristiansand dyrepark i påsken - mye folk?
Vi hadde det veldig fint Det var ikke alt som var åpent, så det er greit å sjekke på forhånd at ikke det dere har mest lyst til å gjøre er stengt. Bilkjøringa var åpen og det var ikke kø i det hele tatt, så vi satt og nøt dagen mens lillegutt kjørte og kjørte og kjørte Det var ikke mye folk i det hele tatt, greit å få seg plass for å spise litt og sånn - men der og var ikke alt åpent. Vi fikk oss glutenfrie boller i kardemommeby (hvor det ikke var noen kardemommefolk ute og gikk og det bare var bakeriet og tårnet+litt til som var åpent), og varm mat i fast-food-butikken ved inngagen og var såre fornøyd 
Vi var med på påske-egg-jakt med premier og tigersafari med ansiktsmaling først. Ansiktmalingen var på Rica-hotellet, og der var det også noen fler aktiviteter tror jeg.
Vi bodde på Quality Hotell i Sørlandsparken, det var bittelitt lengre unna, men ikke mer enn 2-3 min kjøring. God mat med egen buffet for barna, stort lekeområde i kjellern med barnepass. Og nesten folketomt - det passet oss bra, men det kan jo hende man vil ha det annerledes Jeg fikk inntrykk av at det var flere folk på Rica rett ved inngangen til dyreparken.
Vi bodde i et litt merkelig men svært rom - lurer på om de kalte det en suite. Det så ut som et møterom, med møtebord til 16 eller noe sånt, overhead og tavle og slikt. Der var det satt inn en sånn klappseng - veldig god å ligge i faktisk.
Det var og en romslig sofakrok med stor tv, og bak en glassvegg m/gardin var det en dobbeltseng, bad, skrivebord og slikt.
For oss fungerte dette bra - vi la lillegutt i dobbeltsenga, lukket døra, og kunne sitte og se på tv og drikke rødvin uten å forstyrre han 
|