|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#183 |
|
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Da jeg gikk med lillemor spurte svigerinna mi om jeg var sikker på at det var en unge der inne ettersom jeg hadde så liten mage. Vi gikk gravide sammen og hun var stor...
|
|
|
#184 |
|
Bedreviter
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Den morsomste kommentaren i det siste svangerskapet, var det Frøkna som leverte: "Kanskje det er en bløtkake."
Ah! En klassiker. |
|
|
|
|
|
#185 |
|
Epikur
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Teo: det er fabelaktig. Og ikke minst; løgn! Det er ikke vanlig å sove så lite som dere gjorde. Men selvsagt, mye bedre å enten normalisere det (og gjøre seg selv til en liksom-helt) eller bagatellisere det (og gjøre seg selv til en drittsekk) enn å oppføre seg som et menenske og si "stakkars dere".
|
|
|
#186 |
|
trøtt
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?
Fikk ikke prikket deg nå, men den der er jo helt konge! |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Shake it out!
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Hehe, minstemann hadde en kongekommentar nå like etter at søsteren min fikk nr to. Vi skulle på sykehuset og besøke dem, og jeg forsøkte å snakke med ham om det som hadde skjedd og om babyen som hadde vært i magen, men som nå var kommet ut. Så jeg spurte ham om han husket hva som hadde vært i magen til tante x.
|
|
|
#188 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Dummeste med førstemann; vi ankommer fødestuen og blir tatt imot av en barnepleier. Jeg sier at jeg tror jeg har rier, men litt usikker. Hun spør hvor langt jeg er på vei og jeg forteller at det er termindag. Så ser hun på meg engang til og sier: Er du helt sikker på det? Det ser ut som du har 2-3 mnd igjen til termin.. Jadahså |
|
|
|
|
|
#189 |
|
This is normal!
|
Litt av en historie! Enda godt hun ble litt spak da hun så at hun hadde taklet situasjonen litt trasig. |
|
|
|
|
|
#190 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det deg, storesøster?
|
|
|
|
#191 |
|
villende
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Jeg vet ikke egentlig om jeg syns kommentaren var teit, morsom eller en kombinasjon, men rett etter at det ble offisielt på jobben at jeg var gravid med Snupp så banket tre av gutta jeg jobbet sammen med på kontordøren min. De hadde lagt ansiktet i alvorlige folder og kom med følgende utspill: "Nå har vi drøftet dette grundig og vi har kommet frem til at du nok har p*lt." Og så gikk de igjen. Jeg ble fullstendig satt ut av kommentaren og så nok ut som en middels moden tomat der jeg satt og gapte som en fisk. |
|
|
|
|
|
#192 |
|
|
Denne var jo bare morsom!
|
|
|
#194 |
|
Prematurmamma
|
|
|
|
|
#195 |
|
Epikur
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Å, Gaia, du minner meg på da jeg var gravid med Store: Jeg var lærervikar i 7. ,der det bla gikk en gutt med Tourettes. Tourettes i kombo med superpubertet er tjolabing, kan jeg love, og da han så magen min så gikk det helt i ball for ham, for han koblet magen med hva jeg måtte ha gjort og ble et eneste lite talekor av "pulepulepulepule" mens han rødmet, jeg rødmet mens jeg knakk sammen og klassen vekselsvis rødmet og lo.
|
|
|
#196 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Gaia sin minner om sønnen til venninna mi. Han var vel 6-7 år da han fikk vite at han skulle bli storebror. Han var kjempeglad, men etter å ha tenkt en stund utbrøt han: "æsj har du og mamma gjort DET".
|
|
|
#197 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Så fryktelig slemme kommentarer har jeg ikke fått, men et par mer eller mindre flaue har det blitt.
Det er flere som synes det.
|
|
|
#198 |
|
*_*
|
|
|
|
|
#199 |
|
villende
|
|
|
|
|
|
|
#200 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Teite kommentarer da dere var gravide?Morsomt fra storebror (5) da han fikk vite at han skulle få en lillebrøster her om dagen:
|
|
![]() |
|
|