|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
![]() Sv: En kvinne med bart ...Har dere tenkt over at denne damen/disse damene kan ha hormonfeil ol som gjør det sånn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kvinne med bart ...Når man f.eks. skal ta laserbehandling av slike ting, så er bl.a. napping fy-fy en god stund i forkant. Det eneste alternativet da er barbering. Og det kan jo hende at man da vil unngå stubber. Laser er også ganske svindyrt så jeg innbiller meg at det for mange er litt viktigere med husleie og mat til barna enn å "gjøre noe med det". En laserbehandling vil forøvrig ikke kurere evt. hormonforstyrrelse som forårsaker hårveksten, slik at det kan bli snakk om ganske mange penger.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Elsker gamlis- godis
![]() Sv: En kvinne med bart ...Det er vel få som synes det er vakkert. De er vel sannsynligvis klar over det, men er vel ikke alltid like pent å nappe heller. Så hva skal man gjøre hvis man ikke har mulighet for laser? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kvinne med bart ...Bart er ikke pent, uansett.
![]() |
#46 |
♡
|
Definitivt. Vi snakker om hårlengde over leppene...
Jaja, så er jeg så lite pk at jeg lager en tråd om damer med bart. Denne damen er i alle fall opptatt nok av klær og seg selv ellers til å bryke store summer på merkeklær og Clarins produkter, så jeg fortsetter å undres.
![]() |
#47 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Napping over leppene er vondt. (har prøvd; nysgjerrig). Hvis jeg hadde hatt kraftig hårvekst i ansiktet (spesilet rundt munnpartiet,)og ikke hadde hatt råd til laser, ville jeg barbert. Definitivt. Med eller uten hormonforstyrrelse. Må være kjempekjipt med bart! De som har lyse hår er heldigere, syns jeg, da syns det ikke så voldsomt.
![]() |
#48 |
weird
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg tror ikke det tilskuddet er så mye å rope hurra for. Det er i alle fall bare en liten del av beløpet.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Kanskje det er et opprør mot det vestlige skjønnhetsidealet? Kanskje hun har en hormonfeil og har "gitt opp" å fått fjernet den? Det kan være mange grunner. Sist redigert av Éowyn : 06-03-08 kl 13:52. Årsak: Hadde skrevet er i stedet for har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg heier på Umuriel, jeg.
![]() |
#51 |
ekstremt trøtt
|
![]() |
#52 |
© All rights reserved
|
Hun sa: "Har du lagt merke til den?" og så ble hun selvfølgelig fornærmet, noe jeg skjønner godt. Det er jo ikke pent å kommentere folks utseende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
This is normal!
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Dette tror jeg er en av de slemmeste, utrivligste trådene jeg har lest på FP (og det er heldigvis sjelden man kommer over slike på et forum med mange kloke damer), muligens fordi jeg føler meg truffet. Jeg er en av de som har mer hårvekst enn det som - tydeligvis - er sosialt akseptabelt. Ingen tydelig bart, men litt for lange lyse og noen mørkere hår i ansiktet. For mørke hår på armene og altfor sterk hårvekst på lår og legger. Beina vokser jeg med jevne mellomrom og jeg napper de mørkeste i ansiktet, men jeg har ikke tenkt å vokse ansiktet (bl.a. pga problemer med at jeg lett for inngrodde hår) eller laser (det finnes jammen viktigere ting i verden å bruke tusenvis av kroner på). I stedet prøver jeg å si til meg selv at det ikke er så viktig. Så leser jeg disse kommentarene her:
Jeg håper du ba om unnskyldning! Den var slem.
Gjør det du, men jeg synes du kan holde det for deg selv neste gang. Vet ikke om du var politisk ukorrekt, men jeg er helt sikker på at du var sårende.
Sist redigert av noen : 07-03-08 kl 08:52. Årsak: Quoter slettet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: En kvinne med bart ........... feil tråd
![]() |
#55 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Det er lettere å nappe noen hår på overleppa med pinsett enn å høvle av en valk eller 5 |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg tror definitivt ikke Hønni var ute i vondt ærend.
![]() |
#57 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Trist hvis noen føler seg såret over mange av svarene i denne tråden... Men jeg føler faktisk ikke at det blir gjort narr av (...) damer med hårvekst i ansiktet- det er da en ærlig sak å innrømme at man kan ha problemer med å flytte blikket fra en kraftig damebart? Det kan jeg også ha, men jeg mener ikke at en dame med bart trenger å være dum for det! Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg har ikke oppfattet noen av svarene som tilsiktet slemme...
![]() |
#58 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg har ikke mye hårvekst, men jeg har et usynlig, men stivt hår som stadig vokser ut på venstre kinn. Jeg kjenner det, men det er umulig å se det, og jeg napper i ett sett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
This is normal!
|
Det er da ingen som har sagt at en dame med bart er dum, og jeg tror heller ikke noen er tilsiktet slemme. Men "direkte lite feminint", "bartedamer" og totalen av utsagn i denne tråden er sårende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Det er vel alltid lett å flåse med ting man egentlig ikke har helt peiling på? Det er IKKE morsomt å være plaget med uønsket hårvekst, det er ikke bare, bare. Det er lov av og til å tenke seg om før man skriver/sier noe altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|