|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Stabilt ustabil...
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Trist hvis noen føler seg såret over mange av svarene i denne tråden... Men jeg føler faktisk ikke at det blir gjort narr av (...) damer med hårvekst i ansiktet- det er da en ærlig sak å innrømme at man kan ha problemer med å flytte blikket fra en kraftig damebart? Det kan jeg også ha, men jeg mener ikke at en dame med bart trenger å være dum for det! Jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg har ikke oppfattet noen av svarene som tilsiktet slemme...
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...
Det er da ingen som har sagt at en dame med bart er dum, og jeg tror heller ikke noen er tilsiktet slemme. Men "direkte lite feminint", "bartedamer" og totalen av utsagn i denne tråden er sårende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
♡
|
![]() Sv: En kvinne med bart ...Ja, så har jeg startet den slemmeste tråden på FP.
Gutta (02) og Lillesøster (06) Sist redigert av Hønni : 06-03-08 kl 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ekstremt trøtt
|
Joda, men da burde det være like lovlig å innrømme at man ikke klarer å ta blikket fra en giga valk. Det er det ikke.
![]() |
#5 |
Stabilt ustabil...
|
Jeg syns ikke det er kult eller greit og ikke klare å dra til seg blikket hvis man ser en kjempebart på en dame-like lite som jeg syns det greit å stirre på folk som har en kjempevalk eller tre. Men jeg synes ikke man er slem fordi om man innrømmer at det kan være vanskelig. Og dessuten føler jeg vel at overvekt følger begge kjønn på en annen måte enn bart og skjegg på damer (uten at jeg mener at noen er mindre kvinne selv om hun har mer enn gjennomsnittlig hårvekst). Ved enhver innrømmelse kan man fremdeles ønske å bli bedre på noe-for eksempel å ikke stirre på andre.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En kvinne med bart ...Jeg synes heller ikke det er greit å stirre, verken på barter, valker eller mennesker som generelt skiller seg ut. Det er en uting, og oppleves sikkert ofte som veldig ubehagelig for den som bli stirret på.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg stirrer ikke, men legger merke til ja..
![]() |
|
|