Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en merkefreak?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-08, 18:15   #61
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du en merkefreak?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Er det nå jeg skal begynne å påpeke tegnsetting og sånt noe? :vurderer:

Please, jeg ber deg.

Gammel 07-03-08, 18:18   #62
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner jeg blir så oppgitt av andres holdninger at jeg ikke en gang klarer å sette ord på det.

Gammel 07-03-08, 18:19   #63
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Glemte å svare på spørsmålet siden øyene mine begynte å gå på kryss og tvers mot slutten her.

Jeg er ikke noe merkefreak. Men bestemte meg at istedenfor å ha mange klær i dårlig kvalitet. Er det bedre å ha få klær i god kvalitet. Få klær kan det aldri bli da. Men dem har nå klær med god kvalitet da.

Gammel 07-03-08, 18:20   #64
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

aC: Du får heller si noe om skrivemåten av Kumbajah hos meg. (For den er feil, så mye ser jeg. Men hva er den riktige?)

Kumbayah er den jeg går for, men de lærde strides.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:23   #65
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Handler heller aldri dresser eller regntøy på H&M, Cubus e.l.,
da kjøper jeg alltid ordentlig kvalitet!
Og det synes jeg de fleste andre rundt meg også gjør, de fleste i vår bhg. har enten Reima, TTH eller Trolldresser.

Vanlige klær handler jeg gjerne utenom kjedebutikkene, men det handles
en del der også.
Prøver å handle dyrere kvalitetsklær på salg, Junior barnetøy solgte ut alt
i butikken til halv pris
Ungene kan like godt gå i en tøff skjorte fra H&M som Timberland eller Mexx
Synes ikke kvaliteten alltid er så dårlig, da er voksentøyet værre.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:25   #66
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Vet ikke hva som er hot og not, så her går det i det som kommer fra de vanlige kjedene.

Jeg blir smådårlig når jeg ser hvordan foreldre bruker små barn som pyntedukker i de dyreste og mest eksklusive merkene.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:28   #67
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

skolens "nerder" gikk i Spar Kjøp klær sorry,men sant.For all del,jeg fordømmer ingen,er ikke typen til slikt.

Kanskje hvis du hadde vært mindre opptatt av å disse nerdene så hadde du hatt råd til å kjøpe alle disse merkeklærne du sikler på, det er som kjent nerdene som tjener mest som voksne. Bill Gates, you know.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:31   #68
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glitter

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:33   #69
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Absolutt ikkje.

Gammel 07-03-08, 18:39   #70
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Glitter

Jeg synes klær er fryktelig morsomt. Aller helst skulle jeg lagd alt selv, men det får bli i et annet liv. I mellomtiden kjøper jeg tøy jeg liker og synes er fint. Selvfølgelig gjerne god kvalitet, men ikke alltid man ser det da. Jeg liker godt at ting er spesielle - både på meg selv og ungene mine.

Gammel 07-03-08, 18:43   #71
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir stadig hevdet at klærne fra H&M har så dårlig kvalitet.
Det er ikke min erfaring i det hele tatt.
Kan ikke huske at det er blitt hull noe sted noen gang - verken på mine eller ungenes klær.

At det kan være bedre kvalitet - både med tanke på snitt og stoff - i andre butikker, stemmer nok.
Men H&M- klærne er ikke så dårlige at de ramler fra hverandre, altså...

Gammel 07-03-08, 18:47   #72
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Utetøy, dresser, sko og lignende kjøper jeg i anerkjente merker som troll, Reima, Ecco og lignende.
Når det gjelder innetøy går det mye i H&M. Jeg kjøper enkle, greie plagg uten gufne trykk (Spiderman, hodeskaller o.l). Klærne holder stort sett til de er fravokst. Jeg ser at buksene etter Ener´n nok må lappes før Toer´n kan overta de, men det meste annet har holdt seg veldig godt, og de klærne har jammen fått kjørt seg både i lek og vaskemaskin.
Når det er sagt, så har gutta her også en del klær av merker som Mexx, mest fordi de har enkle, pene plagg hvor jeg unngår disse trykkene jeg ikke synes noe om.

Og så må jeg litt av Leandra, og håpe at hun ikke mener alt så bokstavelig.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:48   #73
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det blir stadig hevdet at klærne fra H&M har så dårlig kvalitet.
Det er ikke min erfaring i det hele tatt.
Kan ikke huske at det er blitt hull noe sted noen gang - verken på mine eller ungenes klær.

At det kan være bedre kvalitet - både med tanke på snitt og stoff - i andre butikker, stemmer nok.
Men H&M- klærne er ikke så dårlige at de ramler fra hverandre, altså...

Det er ikke slik at de går i oppløsning bare ved synet, altså. Men jeg er ikke videre imponert over kvaliteten (ingen regel uten unntak, men jeg for min del snakker om et samlet inntrykk). I tillegg til disse små hullene som oppstod ved vask (som jeg bare har opplevd med H&M-klær), mister de i tillegg fortere fasongen. Fargene også.

Gammel 07-03-08, 18:49   #74
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg hadde nok handlet mer fra billigkjedene til meg selv,om de ikke blandet acryl i absolutt alt. Forbasket drittstoff. Bruker klærne to ganger også er det fullt av nupper
Hater acryl.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:49   #75
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Og så må jeg litt av Leandra, og håpe at hun ikke mener alt så bokstavelig.

Les tråden. Hun mente det ikke så bokstavlig.

Gammel 07-03-08, 18:50   #76
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var det?

Gammel 07-03-08, 18:51   #77
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes ikke merkebevisst, unntatt på yttertøy og sko.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-08, 18:52   #78
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nok mer opptatt av type tøy enn merket på tøyet.
Jeg kjøper f.eks veldig sjeldent klær med trykk, for trykket ser fort slitent ut, og da blir hele plagget shabby selv om det er rent og helt.
Kjøper mange strikkede bomullsplagg, for de nupper ikke og holder fasong og farge lenge.
Liker at mønster er sydd på - da holder plagget seg pent i motsetning til trykket mønster.

Olabukser synes jeg holder like lenge enten det er fra den ene eller andre butikken.

Gammel 07-03-08, 18:54   #79
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Jeg hadde nok handlet mer fra billigkjedene til meg selv,om de ikke blandet acryl i absolutt alt. Forbasket drittstoff. Bruker klærne to ganger også er det fullt av nupper
Hater acryl.

Signerer HELHJERTET!
Så jeg har nesten sluttet å kjøpe gensere på HM - der finnes det nesten bare acrylgensere, og det er noe elendighet.
Viscose og bomull - det er mine favoritter!

Gammel 07-03-08, 18:55   #80
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Signerer HELHJERTET!
Så jeg har nesten sluttet å kjøpe gensre på HM - der finnes det nesten bare acrylgensre, og det er noe elendighet.
Viscose og bomull - det er mine favoritter!

For barn? Jeg tror jeg aldri har sett en acrylgenser for barn på noen av kjedene. Bare 100 % bomull hele veien.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
merkeklær

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.