Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Det å takke for seg - avsporing

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 09:17   #30
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det å takke for seg - avsporing

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg må humre litt for det er typisk norsk tror jeg. At ærlighet verdsettes langt over høflighet. Jeg er slik selv også. Hvis folk blir så høflige at det går utover ærligheten så blir jeg sjokkert og irritert og kategoriserer de straks som noen falske typer.

Ja. Jeg tenker litt sånn; hva har jeg mest bruk for av en totalt fremmed? Hans eller hennes beundringsverdige ærlighet eller vedkommendes høflighet? Høflighet til meg, takk. Når det gjelder nære og kjære setter jeg pris på ærlighet, det må til i nære relasjoner. Men i forhold til folk jeg ikke kjenner godt eller ikke kjenner i det hele tatt, klarer jeg meg stort sett fint hvis de opptrer noenlunde høflig. Jeg blir rett og slett ille til mote av åpenhjertighet og brutal ærlighet i tide og utide

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.