|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Åja, gravid-kommentaren ja...
![]() |
#22 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Den verste kommentaren kom fra en av mammas venninner da jeg var yngre - rundt 10 år tipper jeg. Hun så på meg, henvendte seg til mamma og snakket om meg som om jeg ikke var der. "Kraftig jente, ser hun har begynt å få underhake". Etterpå måtte mamma forklare både hva "kraftig" og "underhake" betydde. Jeg hadde aldri hørt uttrykkene før. Glemmer dem i allefall aldri igjen |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Jeg har forresten en søster som inviterer meg med på tur hver gang jeg går ned i vekt. Jeg drar selvsagt ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?
Det der får jeg høre mye på nye jobben. (Har nettopp startet ny jobb i barnehage). Har en som hele tiden tror jeg må være kjempesterk for jeg har så store ben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Ja, jeg ser jo at du er gravid. Jeg var 14 uker på vei, fortalte at jeg var gravid igjen og det viste ikke en plass. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Uff, jeg fikk maaaange kommentarer i tenårene, på at jeg var så tynn. Ikke egentlig så veldig positive kommentarer, men mer sånn skrekkblandet fryd og freakshow-stemning. De førte likevel til at jeg innarbeidet vekta mi som en del av identiteten min, slik at da jeg endelig begynte å se normal ut i 20-årene, så slet jeg med å akseptere det. Nei, man skal være forsiktig med hva man sier til folk, er moralen i denne tråden. Utrolig hva folk får seg til å si til dere som har skrevet her!!
![]() |
#27 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?DA jeg var så dum å spørre x'n om hvorfor han valgte ***** foran meg så var svaret: "hun er mye slankere enn deg" |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Det er noen kommentarer jeg husker bedre enn andre.
![]() |
#29 |
både her og der
|
Huff, for noen slemme kommentarer. Det er helt hårreisende.
![]() |
#30 |
WF: BNBE
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Min bestemor, i nyttårsselskapet i fjor: "Og du da, du ser ut som om du er gravid med tvillinger!"
![]() |
#31 |
Kjernesnill
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg er helt målløs. Det er utrolig så mange ondsinnete og slemme kommentarer folk kan få seg til å komme med.
![]() |
#32 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg har fått noen uheldige kommentarer på utsende mitt jeg også. Bla sa sjefen min en gang at hun kunne ikke se meg fordi lyktestolpen sto i veien
![]() |
#33 |
Princess Skids and Scars
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Så mange som har fått ordentlig stygge kommentarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Jeg liker ikke overdreven bruk av smileyer, men her passer det med både |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg husker en kommentar på veien hjem fra barneskolen, det kom forresten fra fetteren min; "Blæ, du ser ut som et u-landsbarn!"
![]() |
#36 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Sitter bare og måper jeg, utrolig hva folk får seg til å si. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?"Du har det godt, ja. " Sagt av mormor, mens hun kløp meg i sideflesket.
![]() |
#38 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Blir helt skjokkert jeg! Hva folk kan få seg til å si? Er de så fornøyde med seg selv at de tror de bare kan slenge ut hva de vil til andre som kanskje sliter litt den ene eller andre veien?? Makan!!
![]() |
#39 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Spinoff...hva er den verste kommentaren du har fått i forhold til egen vekt?Jeg blir litt småstresset av folk som skal overøse meg med komplimenter hvis jeg har gått ned i vekt, da det gjerne skinner igjennom hva de syntes om meg FØR jeg gikk ned i vekt.
![]() |
#40 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Er det meg du tenker på? Jeg går overhode ikke ut fra at det er dårlige holdninger til overvekt hjemme hos henne. Jeg mente at foreldrene syntes det far flaut at ungen deres kom med den komentaren. De var redd jeg ville ta meg nær av det. |
![]() |
![]() |